کاردار سفارت آمریکا در روسیه می‌گوید که ادامه فعالیت این سفارت در مسکو، برای واشنگتن اهمیت زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن اینترنت خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.
کوشکی اظهار کرد: متاسفانه فضای مجازی مانند اینستاگرام در کشور ما قانون‌مند نیست و مکانی برای یافتن نیرو‌هایی شده که تبدیل به تروریست می‌شوند، در واقع به راحتی می‌توانند افراد مورد نظر خود را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط بگیرند و دیگر نیازی نیست با افسران اطلاعاتی صهیونیستی و اروپایی دیدار حضوری داشته باشند.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، با وجود باقی ماندن دو سال از قراردادش احتمال دارد این تیم را ترک کند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: در فاینورد احساس می کنم در خانه هستم و با یکی از خاص‌ترین گروه‌ها کار کردم.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمد‌های فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمدهای فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
سیدصادق حسینی فعال رسانه‌ای نوشت: شنیده می‌شود قالیباف به دلیل ناهماهنگی حسینی با او، از ماندن خاندوزی حمایت می‌کند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده در کشور گفت: باید با استفاده از مشارکت مردم و نقدینگی موجود در جامعه، نسبت به فعال سازی این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف اقدام کنیم.
مشهورترین فوتبالیست ژاپنی همچنان فعال است و در خاطر بسیاری از هواداران دینامو باقی مانده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
کودکان بیش فعال، بی‌قرارند و به راحتی خسته می‌شوند. آن‌ها ممکن است با در یک جا نشستن یا ساکت ماندن مشکل داشته باشند؛ با عجله کار‌ها را انجام دهند و اشتباهات ناشی از بی‌دقتی مرتکب شوند. آن‌ها ممکن است بپرند و از در و دیوار خود را بالا بکشند.
یک فعال سیاسی اصللاح‌طلب نوشت: نیم نگاهی به مواضع، کنش‌ها و واکنش‌های صحنه اعتراضی نشان می‌دهد مطالبات معوق که سابقاً صبغه‌ی سیاسی و بعضاً سیاستی داشتند، اینک پوست انداخته‌اند و در شعار‌های غیرجدلی و همه‌شمول مانند «زن، زندگی، آزادی» بازآرایی شده‌اند.
برخی منابع گفته اند که پست سفیر آمریکا در روسیه ممکن است برای چندین ماه خالی بماند.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه طبیعتا با توجه به وعده‌هایی که رئیس جمهور در زمان برگزاری انتخابات داده، باید زیر ساخت‌های ۲۵ درصد از این وعده‌ها و اجرایی شدن آن‌ها محقق شده باشد، گفت: در این زمینه مباحث اقتصادی ملموس‌ترین جایی است که می‌توان در مورد عمل به وعده‌ها قضاوت کرد، بر اساس برنامه ۵ ساله ششم توسعه، دولت باید در زمینه نرخ رشد اقتصادی، نرخ رشد سرمایه گذاری خارجی، نرخ بهره، نرخ بیکاری و نرخ تورم، همگی این شاخص‌ها را به ۸ درصد می‌رساند.
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
فعال اصلاح طلب در مصاحبه ای گفت: در جنگ هم برخی فرماندهان همین توهمات را داشتند و می‌گفتند این حمله را بکنیم و فلان جا را بگیریم تمام است اما این‌طور نمی‌شد. آخرش هم لیست بلند بالایی از امکانات را به عنوان شرط لازم پیروزی در جنگ دادند. شرایط سیاسی اکنون ما همان است فقط مانده، قطعنامه ۵۹۸ آن از کجا بیاید.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت روحانی که صدر تا ذیلش ناکامی و ناکارآمدی و ضعف بود ناتمام نشد، این دولت که چارچوبش با دولت قبل بسیار متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ