نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی‌ با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت‌های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم، زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بیبند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
طائب گفت: ما گرانی داریم، اما گرانی متاثر از بازی است که بخشی از طرف دشمن و بخشی داخلی است. با ارز چطور بازی می‌کنند در اربیل، هرات، امارات با قیمت بازی می‌کنند قیمت فردا را اعلام می‌کنند پشت آن هم شبکه اسراییل است که این فضا را ایجاد می‌کنند.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
منبع انرژی کوچک این وسیله، می‌تواند یک توپ مایکروویو که در بخش بالای وسیله نقلیه یا پشت بام قرار دارد را برای حمله غافلگیرکننده به اهداف دشمن که در حال پرواز هستند، فعال کند.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای سختی را پشت سر گذاشت، گفت: این سختی‌ها در شش ماهه دوم سال تبدیل به مدرسه درس‌ها و عبرت‌ها و دانشگاه حکمت‌ها و بصیرت‌ها برای ملت شد.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
شهردار تهران گفت: این آشوب‌های اخیر در کشور حکایت از پشت صحنه‌ای دارد، شرایط دشمن را به این نتیجه رساند که یا باید تلاش کنند یا مرگ خودشان را نظاره کنند.
سعیدی با بیان اینکه دشمنان همیشه خودشان علنی به صحنه نمی آیند و افراد دیگری را به میدان می فرستند، گفت: مشاهده کردیم که در آشوب های اخیر نوجوانان محدودی به میدان فرستادند و خود پشت پرده بودند.
صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنجارشکنی‌ها ماموریتی به نیابت از دشمن شکست خورده است.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما همه شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و اثری از دشمن در لبنان و منطقه باقی نخواهیم گذاشت.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ