چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.
وزارت خارجه چین با انتقاد از تلاش‌ها در راستای تضعیف نقش محوری اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه‌آن) در معماری همکاری منطقه شرق آسیا، به شدت به ناتو هشدار داد.
مقامات چین با اشاره به اقدامات تنش‌آمیز نایب رئیس جزیره خودمختار تایوان، به وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از نامزد انتخابات آتی این جزیره هشدار دادند.
سفارت چین در آمریکا به مقامات واشنگتن هشدار داد که رئیس‌جمهور آمریکا باید از اظهارات اخیرش درباره همتای چینی‌اش عقب‌نشینی کند، درغیراین‌صورت باید «پیامدهای» آن را بپذیرند.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
وزیر دفاع چین در سخنانی تاکید کرد که پکن به دنبال گفتگو است نه تقابل و طبیعی است که بین کشورها اختلاف وجود دارد. چین همچنین نسبت به اتحادهای مشابه ناتو در آسیا هشدار داد.
وزارت خارجه چین درباره اقدام احتمالی اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم شرکت‌های چینی، هشدار داد.
هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته‌ بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد و آن را بازی با آتش خواند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در گفتگو با روزنامه دی ولت آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، با هشدار به پکن علیه حمایت از روسیه در جنگ اوکراین گفت که در این صورت، جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از هشدار آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به چین درباره حمایت از روسیه در جنگ اوکراین یا کمک به مسکو برای دور زدن تحریم ها خبر داد.
وزارت خارجه چین درباره ادامه تحرکات نظامی آمریکا در منطقه شرق آسیا هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در خصوص تعامل رسمی بروکسل و جزیره تایوان به اتحادیه اروپا هشدار داد.
دولت تایوان به اتهام فعالیت غیرقانونی تحقیقاتی علیه تیک تاک آغاز کرده و هشدار داده چین این پلتفرم را برای انتشار اخبار جعلی به کار می برد.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
رئیس صندوق بین المللی پول درباره وقوع جنگ سرد مجدد در صورت تداوم رویاویی بین آمریکا و چین هشدار داد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
وزارت خارجه چین به تایوان درباره همکاری به نظامیان بیگانه هشدار داد.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
سفیر چین در توکیو درباره پیامدهای مداخله جویی ژاپن در امور داخلی کشورش بر روابط دو جانبه پکن و توکیو هشدار داد.
تحلیلگران به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان واکنش نشان داد و درباره تبعات خطرناک آن هشدار دادند.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا
این هفت لیگ که در نامه فیفا درباره بازی کردن به آنها هشدار داده شده است عبارتند از: لیگ چین، عربستان، یونان، ترکیه، الجزایر، رومانی و لیبی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ