رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست به راه انداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، مدعی شده که منچسترسیتی ضعیف‌تر از فصل گذشته شده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به مینی کمپ، هجمه علیه سرمربی تیم ملی و پرداخت پاداش های سکه و خودرو 206 در زمان جام جهانی فوتبال به صحبت پرداخت.
شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داده است.
وزیر خارجه روسیه به شدت از رویکرد جی بیست انتقاد کرد و آنرا شرم آور خواند.
دستگاه قضا صرفا زمانی خواهد توانست که ادعاهای مطروحه علیه کارکنان خود را به‌نحو مطلوب ارزیابی و صحت‌سنجی کند که در هر شعبه قضایی یک ید نظارتی قوی مانند دوربین‌های مداربسته داشته باشد.
دستگاه قضا صرفا زمانی خواهد توانست که ادعاهای مطروحه علیه کارکنان خود را به‌نحو مطلوب ارزیابی و صحت‌سنجی کند که در هر شعبه قضایی یک ید نظارتی قوی مانند دوربین‌های مداربسته داشته باشد.
خطیب تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
سردار فدوی گفت: خیر این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.
دبیر شورای ائتلاف در روزهای گذشته شاهد بی نظیرترین هجمه و عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه کشور از سوی دشمنان بودیم.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، جام جهانی فوتبال 2022 قطر را جامع ترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها توصیف کرد.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، جام جهانی فوتبال قطر را جامع ترین تورنومنت در تاریخ این رقابت ها توصیف کرد.
جیمی کاراگر و گری نویل از این که گرت ساوت‌گیت در بازی برابر آمریکا از فیل فودن استفاده نکرده بسیار ناراحت هستند.
خواهر رهبر کره شمالی به شدت به مقامات کره جنوبی حمله کرد و آنها سرسپرده آمریکا دانست.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به لطف خدا مسیر خود را ادامه خواهد داد.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.
شکست تیم فوتبال گل‌گهر برابر استقلال با حرکت عجیب مهاجم سابق آبی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی بین اهالی فوتبال شده که هجمه و انتقاد از سرمربی تیم سیرجانی را هم افزایش داده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.
نمایش ضعیف یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری A انتقادهای بسیاری را از این تیم و مکس آلگری، سرمربی آنها، به‌همراه داشته است.
مجری یک مسابقه کشتی کج در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
مجری یک مسابقه کشتی کچ در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ