سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به مینی کمپ، هجمه علیه سرمربی تیم ملی و پرداخت پاداش های سکه و خودرو 206 در زمان جام جهانی فوتبال به صحبت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد در غیاب ۵ بازیکن اصلی خود باخت سنگینی مقابل گل‌گهر سیرجان متحمل شد.
در حقیقت مشکل اصلی آنان وجود «غیر» است. اثبات خودشان ممکن نیست ولی نفی و حذف دیگران را ممکن می‌دانند. ولی این رویکرد نتیجه‌بخش نیست. به این علت روشن که اگر نتیجه می‌داد که تا حالا داده بود و این اندازه عقب‌گرد کشور را شاهد نبودیم. مشکل اصلی وجود تنگ‌نظری افراطی است. فقط می‌خواهند دیگران نباشند. همین.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
اصولا برخی اعمال و رفتار‌ها برای آحاد نیرو‌های مسلح به صورت خاص جرم‌انگاری شده‌اند؛ از جمله عنصر قانونی جرم مزبور در ماده ۵۵ قانون مجازات جرائم و مجازات نیرو‌های مسلح آمده و تصریح می‌کند: هر نظامی‌ای که با اقدامات خلاف شئونات نظامی، به هر نحوی از انحاء موجبات ایجاد بدبینی مردم را نسبت به نیرو‌های مسلح فراهم نماید، به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می‌شود.»
سرمربی تیم فوتبال امید ایران دیدار برابر فلسطین در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا را دشوار توصیف کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
کریستیانو رونالدو که عامل اصلی اخراج سرمربی‌اش بوده، با انتشار پستی به کنار گذاشته شدن رودی گارسیا واکنش نشان داده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
احسان اصولی در خصوص وضعیت تیم ملی و مصدومیت سردار آزمون توضیحاتی ارائه داد.
ستاره سابق شیاطین سرخ باوجود آنکه از منتقدان اصلی کریستیانو رونالدو بود، اما از نحوه جدایی او از این تیم انتقاد کرد.
محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به صحبت‌های مدیرعامل ورزش و جوانان استان واکنش نشان داد.
۵۷ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم «مهسا امینی» بیانیه ای صادر کردند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تیم‌هایی که برابر ما به میدان می آیند به دنبال بازی دفاعی هستند اما بزودی به مسیر اصلی برخواهیم گشت.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به درخواست کاپیتان اصلی تیم ملی برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.
احسان اصولی می گوید هیچ نامه ای مبنی بر رد صلاحیت یکی از نامزدهای تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نرسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ