دبیر شورای ائتلاف در روزهای گذشته شاهد بی نظیرترین هجمه و عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه کشور از سوی دشمنان بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران و نماینده مرودشت در مجلس در توئیتر به برخی هجمه ها به بیانات اخیر "شیخ حسین انصاریان"، پاسخ دادند.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.
معاون وزیر علوم خاطر نشان کرد: ممکن است درصدی از دانشجویان باشند که آن تنبیهاتی که در حوزه انضباطی برایشان در نظر گرفته شده است باقی بماند، ولی هنوز آمار این دانشجویان مشخص نیست و سعی کردیم دسته بندی کنیم و متناسب با وضعیت، تصمیماتی بگیریم.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آن‌ها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر اطلاعات گفت: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
خطیب تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگرچه در زمان جنگ همه حکومت‌ها از صدام حمایت می‌کردند، اما درواقع انکار می‌کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
رئیس جمهور خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.
پارادوکس تلخ این روز‌ها این است که پیچیده‌ترین مسائل بحران‌ساز اقتصادی و اجتماعی در دوره ضعیف‌ترین دولت و مجلس دست‌کم در چهار دهه اخیر رخ داده که حتی نشانی از درک اهمیت و ابعاد این مسائل دیده نمی‌شود.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
اسماعیل کوثری گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی از ۲ جبهه مورد حمله قرار گرفته‌اند. در یک‌سو شاهدیم برخی چهره‌هایی که در گذشته سوابق انقلابی داشته‌اند به این نیروها هجمه وارد می‌کنند؛ به‌دلیل اینکه این افراد در جریان مسائل پشت‌پرده آشوب‌های اخیر نیستند گمان می‌کنند اظهارات بیگانگان درست است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای، هرگونه تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی از واکنش‌ها نسبت به درگذشت یکی از هموطنان زن در چند روز اخیر افزود: غرب در موضوع زن همیشه دارای استانداردهای دوگانه است و در هر موضوعی که به ضرر آن باشد هیچ موضعی ندارد.
«عصبانیت و هجمه معاندین به خدمتگزاران مردم در روزهای اخیر به خاطر عملکرد به موقع و حضور میدانی آنها برای مدیریت بحران بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ