وزیر خارجه روسیه به شدت از رویکرد جی بیست انتقاد کرد و آنرا شرم آور خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: گفتگو و مذاکراتی که با تلاش و میانجی‌گری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد، ناظر به بازگشت تمامی طرفین به تمام تعهداتشان در برجام است.
وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که شورش واگنر از مشکلات داخلی روسیه پرده برداشت.
وزیر امور خارجه اتریش می‌گوید که انتظار اتحادیه اروپا از پیوستن همه کشورهای عضو این بلوک به تحریم‌های ضدروسی، واقع‌بینانه نیست.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
وزیرخارجه امریکا ادعا کرده است که ایالات متحده در حال بررسی همه گزینه ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای است.
وزیر خارجه سعودی در ادامه تاکید کرد که کشورش از تلاش‌ها برای احیای برجام به شرطی که نقطه آغازی برای یک توافق قوی‌تر با ایران باشد، حمایت می‌کند.
بربوک ادعا کرد که ایران تقریبا همه مفاد توافق هسته ای ۲۰۱۵ (برجام) را نقض کرده است.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های خود برای برقراری صلح و آرامش در افغانستان و رفاه مردم این کشور استفاده می‌کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش همه گزینه ها برای شناسایی عوامل حمله به خطوط اصلی انتقال گاز روسیه به اروپا را بررسب خواهد کرد.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که نظر مخالف غرب درباره همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه اهمیتی ندارد ولی غربی ها باید واقعیت جدید را درک کنند.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همه پرسی هایی را که روسیه در اوکراین برگزار کرد به رسمیت نخواهد شناخت و به حمایت از کی یف ادامه خواهد داد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد کشورش برگزاری همه پرسی در مناطقی از دونباس برای پیوستن به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت مذاکرات وین به خط پایان رسیده اما هنوز تمام موضوعات حل نشده است.
وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به اقدامات تنش زای کشورش در شمال سوریه، برای خاتمه دادن به بحران این کشور جنگ زده راهکار ارائه کرد.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.
وزیر خارجه آمریکا گفت: اگر اجازه دهیم که یک کشور بزرگ‌تر برای یک کشور کوچک‌تر قلدری کرده و به راحتی به آن حمله کرده و اراضی آن را بگیرد، بعد یک فصل مجاز شکار ایجاد می‌شود، آن هم نه فقط در اروپا بلکه در سراسر جهان.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ