رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به لطف خدا مسیر خود را ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می‌شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.
دزفول- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زن ها از دوران حضرت فاطمه (س) مورد هجمه دشمن بودند، گفت: امروزه نیز دشمن با ابزار حجاب، زنان ما را نشانه گرفته است.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر دشمن با تحریم اقتصادی و هجمه نظامی و مشکلات دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرد و ملت گفتند خدا و دین نمی‌خواهیم بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند و خدا نیز از یاری این مردم دست بر می‌دارد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
سردار فدوی گفت: خیر این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از خرمشهرها، باورهای ما است که در جنگ شناختی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته گفت: اتاق‌های فکر دشمن فرماندهی جنگ شناختی را برعهده گرفته‌ است.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت : اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
طارمی بامداد یکشنبه یکصدمین بازی خود برای پورتو را انجام می دهد. دیداری انتقامی برابر تیمی که مسئولین و هوادارانش بارها در رسانه ها به مهاجم ایرانی هجمه وارد کرده‌اند.
خبرنگاران ما باید بدانند که در چنین موقعیت خطیری، در برابر هجمه دشمن ایستاده‌اند که اگر وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، می‌توانند خود را همکار زینب کبری (س) بدانند، زیرا کار عقیله بنی‌هاشم نیز اطلاع‌رسانی بود و توانست با خطبه‌ای که در کوفه و شام خواند، یک زد و خورد نظامی را به یک انقلاب همه‌جانبه تبدیل کند.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ