شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه‌هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست‌ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای ۱۲۳ اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند که در باکتری‌ها و ویروس‌های باکتریایی افراد صد ساله، تنوع بیولوژیکی زیادی وجود دارد که معمولاً با میکروبیوم سالم روده همراه است. با توجه به این موضوع، آن‌ها نتیجه گرفتند که افراد دارای میکروبیوم روده سالم بهتر در برابر بیماری‌های مرتبط با پیری محافظت شوند.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته برای یک هزار و ۳۴۸ نفر از افراد دارای معلولیت کارت صادر شد، گفت: مجموعاً این استان ۱۳ هزار و ۸۷۴ معلول تحت پوشش بهزیستی دارد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
چهارمین فراخوان جذب تیم‌ها و افراد مستعد در دو حوزه «سامانه‌های نوین دارورسانی» و «ملزومات پزشکی مبتنی بر فناوری‌های نوین» تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
محققان گروهی از سلول های عصبی را شناسایی کرده اند که به افراد دچار فلجی کمک می کند دوباره بایستند و راه بروند.
مطالعه‌ای تازه در دانشگاه یورک انگلیس معتقد است که شنیدن برخی صدا‌ها در طول خواب بر کمک به فراموش کردن خاطرات افراد تاثیرگذار است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
یک اپلیکیشن موبایل به زودی می تواند با توجه به صوت افراد بیماری های مزمن آنها را ردیابی کند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شناسایی افراد بدون شغل و بیکار در روستاهای خراسان رضوی و اعلام فهرست آنان توسط ۲ هزار و ۶۰۰ دهیار در این استان انجام می‌شود.
وزیر کشور، از صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه خبر داد.
یک منبع آگاه بیان کرد: دوربین‌های داخل قطار و سکو تصاویر را ضبط می‌کنند، اما پردازش آن انجام نمی‌شود و تنها راه حل آن زوم تصویر روی چهره فرد است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:علائم بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده باریک افراد آلوده ترشح می‌شود؛ بنابراین میکروب از طریق مدفوع انسان در محیط پخش می‌شود و آب و غذا را آلوده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ