نخستین گروه از تیم‌های مختلف ورزشی کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عازم قونیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
وزیر دفاع روسیه برای نخستین بار به شورش نافرجام گروه «واگنر» علیه مسکو که به طور مشخص او را هدف گرفته بود، واکنش نشان داد.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
نخستین گروه از زائران ایرانی حج تمتع وارد مدینه شده و طبق آئینی با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.
نخستین کاروان های حجاج ایرانی با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد امروز از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
مراسم بدرقه نخستین گروه از حجاج ایرانی به مراسم حج تمتع
نخستین گروه از عوامل اجرایی مراسم حج تمتع امسال یکشنبه شب با بدرقه رئیس سازمان حج و زیارت از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سوی مدینه منوره پرواز کردند.
موشک آریان ۶ دیرتر از موعد به فضا پرتاب می شود. یکی از تامین کنندگان گروه آریان تایید کرده این سیستم پرتاب در سال جاری میلادی به فضا نمی رود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال ۱۴۰۲ دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
«گروه سامسونگ» پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹، در کار تولید لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز‌های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید 8S را در روزهای آینده از طریق بورس کالا به فروش می‌رساند.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
نخستین نشست بین المللی گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد،شنبه ۱۴ آبان با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
تیم ملی فوتسال بحرین در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تاجیکستان شکست خورد.
تایباد ـ نخستین گروه زائران افغانستانی اربعین حسینی (ع) از طریق مرز زمینی دوغارون وارد کشور شدند.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
هم‌زمان با هفته دولت، نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ