نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام تیم ۵۰ نفره «راه انداز» مراکز درمانی هلال احمر برای اربعین حسینی خبر داد.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
‎براى نخستین بار تیم ملى پاورلیفتینگ ایران با حضور ورزشکاران بانوان به مسابقات بین قاره اى آسیا، اقیانوسیه و آفریقا اعزام خواهد شد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
چهار فضانورد جدید طی ماموریتی موفق به ایستگاه بین المللی فضایی اعزام شدند. یکی از این فضانوردان ریحانه برناوی، اولین زن فضانورد عربستانی است.
اولین گروه از کادر بهداشتی درمانی هلال‌احمر به عربستان اعزام شدند.
محمد محمدی‌بخش گفت: اولین پرواز حجاج ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز سوم خرداد انجام خواهد شد و زوار از ترمینال سلام فرودگاه امام به خانه خدا اعزام می‌شوند.
تیم ملی تکواندو بانوان اولین جلسه تمرینی خود را جهت شرکت در رقابت های گرند اسلم چین صبح امروز آغاز کرد.
کاروان اعزامی ناشنوایان ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
کاروان اعزامی ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با کسب 37 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در ادامه حضور در رویدادهای مصوب فدراسیون جهانی، در جام جهانی مجارستان شرکت خواهد کرد.
اولین اردوی تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به تورنمنت 6 جانبه تایلند صبح امروز برگزار شد.
اولین کاروان کمک های پزشکی و بهداشتی لبنان به همراه تیم های پزشکی متخصص عازم سوریه شد.
دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ما در تلاش هستیم تیم‌های ملی پاراوزنه برداری بانوان و بوچیا را برای اولین بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.
رییس انجمن وزنه‌برداری کارگران با اشاره به اعزام ۳ وزنه‌بردار برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه، اظهار کرد: تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم.
دو کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی امشب به قطر اعزام می‌شوند.
در چهارمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر، کاروان اعزامی کشورمان در ماده تیمی تپانچه بادی مردان اولین مدال خود را صید خواهند کرد.
این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.
رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام تیم وزنه برداری کارگران برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه خبر داد.
با توجه به افزایش بی‌سابقه حضور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلا و نجف و دمای بسیار بالا در عراق، با تصمیم جمهوری اسلامی ایران قرار شد چند محموله مواد غذایی جهت توزیع میان زوار به نجف ارسال شود.
شهردار منطقه ۸ از اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار با عنوان خادمان موکب "زینبیه" توسط شهرداری تهران به عمود ۱۴۰۳ در کربلای معلی برای اولین بار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ