در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
محمد جواد ظریف در متنی کوتاه در کانال تلگرامی گروهی از خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفت.
تیم ملی تنیس ایران با کسب سه پیروزی در گروه ۳ دیویس کاپ و پس از حدود نیم قرن به گروه دو جهانی این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی تنیس ایران با سه پیروزی در مسابقات گروه سه دیویس‌کاپ به گروه دو جهانی صعود کرد.
جدایی سیامک نعمتی به منزله کاهش یک بازیکن از جمع نفرات مازندرانی پرسپولیس است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
رهبران دو کشور اروپای شرقی که نقش کلیدی در انتقال تدارکاتِ لازم ناتو به اوکراین را دارند، از استقرار گروه روسیِ واگنر در بلاروس ابراز نگرانی کردند.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال ۱۴۰۲ دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
در گروه 4 تیمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی المپیک 2 تیم از حضور در بازی ها که قرار است در میانمار برگزار شود، انصراف دادند!
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
تاکید بر سیره نظری امام، به معنای تحقق عملی آن نیست، چرا که به دلایلی، چون رفتار تروریست‌هایی که تا امروز هم دست از سر مردم ایران برنداشتند، جنگ تحمیلی، نفوذ وابستگان بیگانه و سوءتدبیر مدیران به علاوه رفتار فرهنگی ایرانیان، در تحقق مردم‌سالاری کاستی‌هایی وجود دارد که باید گفت مراد امام از «میزان رای ملت است» این است که در جمهوری اسلامی «باید میزان رای ملت باشد.»
در کنار نتایج موفقیت آمیز سه مربی خارجی شاغل در لیگ برتر باید از یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی برای رقابت با آنها تمجید کرد.
در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی‌فنی" و "علوم‌انسانی"از لحظاتی پیش آغاز شد.
پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته در ۲ گروه برگزار می شود.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
دو کشتی‌گیر خارجی تیم بانک شهر برای همراهی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر وارد ایران شدند.
میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است.
اساسی‌ترین اصل گفتگو، وجود شرایط برابر است. در همان محیط دانشگاه، برخی از افراد و گروه‌ها همواره مستظهر به حمایت نهاد‌های نظارتی داخل و خارج از دانشگاه هستند، اما برای مخالفین آن‌ها هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد و بسیاری از دانشجویان به خاطر شرکت در همین تریبون‌های آزاد راهی کمیته انضباطی یا مراجعی فراتر از آن شده‌اند.
زوج تهاجمی خطرناک تراکتور در نیمه اول بازی امروز نتوانست خطری جدی روی دروازه نفت ایجاد کند.
شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با کاهش مواجه شد و به روندی که این هفته در پیش گرفته، ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ