نخستین گروه از زائران ایرانی حج تمتع وارد مدینه شده و طبق آئینی با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، با شماره پیراهن لئاندرو پاردس، خرید جدید این تیم شوخی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از پایان موفقیت‌آمیز عملیات انتقال نفت از نفتکش صافر در آب‌های نزدیک سواحل بندر الحدیده یمن در دریای سرخ و جلوگیری از خطر نشت آن، استقبال کرد.
کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.
آستان مقدس علوی به تشریح طرح ویژه استقبال از زائران اربعین امام حسین(ع) پرداخت.
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان استقبال کرد.
بانک ملی ایران همگام با استقبال شیفتگان اربعین حسینی(ع) خدمات طرح اعطای وام به زوار حسینی را به صورت کاملا غیر حضوری ارائه می نماید.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
رئیس مجلس ملی ویتنام، با حضور در بهارستان مورد استقبال رسمی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
سائوپائولو و هوادارانش برای استقبال از ستاره کلمبیایی‌شان خامس رودریگز سنگ تمام گذاشتند.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.
خطوط هوایی عربستان تاریخ استقبال از زائران خانه خدا و پروازهای بازگشت آنها را اعلام کرد.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
مشهد ـ معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) تدارک مناسب و آمادگی خوبی دیده شده است.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی تربت حیدریه از آمادگی تمامی تأسیسات گردشگری برای استقبال از کاروان‌های پیاده و زائران رضوی در دهه پایانی صفر خبر داد.
فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای خود را برای ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) در شهرهای بغداد و نجف مستقر کرده است.
به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بانک ایران زمین با برپایی موکب از زائران آن حضرت استقبال و پذیرایی می‌کند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: مرز بین المللی دوغارون با تلاش شبانه روزی خیرین تایبادی و تمام دستگاه‌های شهرستان آماده استقبال از زائران امام حسین (ع) است.
استاندار اربیل عراق در بازدید از اماکنی که برای زائران ایرانی اربعین امام حسین(ع) اختصاص داده شده، گفت که کادر درمان و نیروهای امنیتی در آمادگی کامل برای استقبال از زائران ایرانی هستند.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تدارک و برنامه‌ریزی خراسان رضوی برای استقبال از زائرین پیاده در دهه آخر صفر خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ