معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: تلاش‌ها برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده آتشکوه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
دادستان‌های آمریکا و سوئد در حال بررسی شکایت اختلاس در مورد پسر اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هستند.
آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
توزیع شیر در مدارس از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ با افزایش قیمت لبنیات قطع شد و اینگونه بود که با وجود تمام تلاش‌ها در یک دهه گذشته سرانه مصرف شیر دوباره کاهش یافت.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید همه تلاش ها در جهت برگزاری یک انتخابات رقابتی، با شکوه و با حضور همه گروه ها و جریانات باشد.
بلافاصله پس از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، مسئولان استان به دنبال بهبود شرایط ورزشگاه غدیر هستند.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
در غیاب کوین یامگای مصدوم کماکان اولویت ساپینتو استفاده از صالح حردانی در پست مدافع راست است.
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
جولیان آرائوخو، مدافع مکزیکی، فردا برای به اسپانیا سفر می‌کند تا قراردادش را با بارسلونا به امضا برساند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، قرار است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد.
حق داشتن محیط زیست سالم امروز دیگر صرفا یک ایده‌آل و آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه در پرتو مجاهدت و تلاش مستمر سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دوستداران محیط‌زیست، این حق جایگاه واقعی خود را یافته و به‌عنوان حقی بشری در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی شناخته می‌شود. اعلامیه استکهلم (١٩٧٢)، منشور جهانی طبیعت (١٩٨٢) و اعلامیه ریو از جمله این تلاش‌ها هستند.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
رئیس هلال‌احمر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش سهمیه امریه سربازی در هلال‌احمر گفت: با هماهنگی‌ها و توافقات انجام شده، این سهمیه در هلال‌احمر از ۱۰ نفر تا ۲۵۰ نفر افزایش یافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات گفت: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
در این دیدار مکرون با گروسی درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شرکای آن برای یافتن راه‌حلی از طریق مذاکره که آمریکا و ایران را قادر می‌سازد تا به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از جمله راستی آزمایی و نظارت آژانس بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران بازگردند، بحث و گفتگو کردند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های پزشکان بر هیچ فردی پوشیده نیست و امروز شاهدیم برخی از بیماران از خارج کشور برای درمان به کشورمان می آیند.
منچستریونایتد قصد دارد هر چه زودتر کار انتقال کاسمیرو را نهایی کند تا او دوشنبه برابر لیورپول به میدان برود.
باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر، است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ