نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های پزشکان بر هیچ فردی پوشیده نیست و امروز شاهدیم برخی از بیماران از خارج کشور برای درمان به کشورمان می آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سیدحسن قدسی پور رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
همچنین در این جلسه دکتر «محمدرضا مخبر دزفولی» به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم انتخاب و از تلاش‌ها و خدمات ۲۵ ساله دکتر «داوری اردکانی» به این مجموعه علمی قدردانی شد.
دادستان‌های آمریکا و سوئد در حال بررسی شکایت اختلاس در مورد پسر اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هستند.
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سلامت جسم و روح جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است که با انگیزه و تلاش‌های مستمر به خدمت رسانی همنوعان خود مشغول هستند.
با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین در مورد تلاش‌ها برای تسریع حمایت نظامی از کی‌یف تلفنی گفت‌وگو کردند.
در ادامه روند تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا، نمایندگان وزارت خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند در نشستی چهارجانبه در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
وزیر امورخارجه گفت: ما ضمن مخالفت با تلاش‌ها برای گسترش ناتو با جنگ در اوکراین مخالفیم و از حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها حمایت می‌کنیم.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
مرجع عالیقدر شیعیان عراق خواستار افزایش تلاش ها در راستای کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان در حوادث اخیر شد.
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با حضور مجدد در جمع همکاران سازمان آتش نشانی از تلاش‌ها و پیگیری مستمر برای خانه دار شدن آتش نشانان خبر داد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
در آلمان اخیرا تلاش هایی شد تا تونی کروس از خداحافظی منصرف شده و به تیم ملی برگردد ولی پاسخ ستاره رئال منفی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، از هرگونه تلاشی که برای حل و فصل صلح آمیز منازعه اوکراین صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند و همواره آمادگی خود را برای کمک و مساعدت به این روند اعلام کرده است.
وزرای امور خارجه دو کشور درباره وضعیت فعلی تلاش‌ها در راستای بازگشت به برجام و مقابله با آن چه رفتار‌های مخرب ایران خوانده شده، گفتگو کردند.
مدیران چلسی همچنان امیدوار هستند که بتوانند پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، را به خدمت بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ