آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خدمه یک کشتی تحقیقاتی در اقیانوس متوجه می‌شوند که یک کوسه در حالی که لاک پشتی را در دهان دارد، کشتی آنها را تعقیب می‌کند.
در ویدئویی که روس ها منتشر کرده اند، یک نفربر اوکراینی، به کمک سربازان اوکراینی که در یک سنگر گیر افتاده اند می آید و همه شان را سوار می کند ولی چند متر آن سوتر، اتفاق غم انگیزی در انتظارشان است.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
هتل پامچال در خیابان طالقانی تهران آتش گرفت. ۸۰ مسافر نجات یافتند. یک آتش نشان مصدوم شد. منبع: رکنا
یک زن ایرانی نجات یافته از جنگ داخلی سودان می‌گوید: دولت عربستان تنها امید ما برای فرار از شرایط بحرانی بود.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
یک اسکی سوار به طور کاملا اتفاقی یک نفر را زیر برف‌ها پیدا می‌کند و جانش را نجات می‌دهد.
مردم روستای استاد مانه و سملقان توله پلنگ زخمی را نجات دادند. اکنون این پلنگ پس از درمان اولیه و انجام آزمایش ها وضعیت بهتری دارد و به پارک پردیسان بجنورد منتقل شده است.
لحظه افتادن پسر بچه چینی از روی مبل و نجاتش توسط برادرش را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
ویدئویی پر احساس از لاک زدن یکی از امدادگران ترکیه برای دختری که از زیر آوار نجات یافته، حسابی در شبکه‌های مجازی غوغا کرده است.
این گربه در شهر نورغاده ترکیه از زیر آوار نجات یافت و اکنون از پیش امدادگرانش رها نمی‌شود.
راننده نجات یافت؛ بولدوزر زیر برف ماند
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ