کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
رانش زمین در شمال غرب چین به مرگ دست کم ۲۱ نفر و مفقود شدن ۶ تن دیگر منجر شد.
در پی بارش باران سیل آسا در جنوب غربی ژاپن، یک نفر کشته شد و صدها هزار نفر از مردم محل اقامت خود را ترک کردند.
پس از وقوع رانش زمین در محل ساخت و ساز یک بزرگراه در شهر یی چانگ، استان هوبی مرکز چین، یک نفر کشته و ۷ نفر ناپدید شدند.
پیکر کوهنوردی که پاییز سال گذشته در منطقه آتشکوه در لواسان مفقود شده بود، امروز و بعد از 6 ماه پیدا شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: دو کوهنورد تهرانی که در ارتفاعات ایوان کی مسیر خود را گم کرده بودند، امداد رسانی شدند.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنج مسافر مفقود شده در منطقه خنار لاسجرد امداد رسانی و پیدا شدند.
مقامات اورژانس اعلام کردند که در پی واژگونی دو قایق در سواحل کالیفرنیا، هشت نفر جان خود را از دست دادند و مقامات گمان می‌برند که این قایق ها برای قاچاق انسان بوده است.
شنیده‌ها در محل حریق ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار تهران حکایت از مفقود شدن یکی از آتش‌نشانان در محل حادثه دارد.
شنیده‌ها در محل حریق ساختمان شماره ۱۵۳ حکایت از مفقود شدن یکی از آتش‌نشانان در محل حادثه دارد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:جسد کوهنورد خانم مفقود شده در کرکس پیدا شد.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
کوهنورد تهرانی که 10 روز قبل در اتفاعات لواسان مفقود شده بود، هنوز خبری از وی به دست نیامده است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: تلاش‌ها برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده آتشکوه ادامه دارد.
یک کوهنورد از روز جمعه در اتفاعات لواسان مفقود شده و تاکنون خبری از وی در دسترس نیست.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است المپیک لندن دیگر تمام شده و امروز کشتی ما قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.
ولی پور گفت: روز گذشته و در هنگام عملیات دسترسی به پیکر یکی از مفقودان در یخچال یخار، امدادگر هلال‌احمر با برخورد سنگ به شدت مجروح شد و به همبن دلیل با اعزام بالگرد، تیم امداد کوهستان هلال‌احمر به رینه بازگشت و امدادگر مصدوم هم به مرکز درمانی منتقل شد.
عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.
سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: پیکر آخرین مفقودی سیل روستای مزداران امروز دوشنبه ۱۷ مرداد کشف شد.
صبح امروز آخرین مفقودی سیلاب در مزداران فیروزکوه از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشف شد. این آخرین مورد مفقود شده در سیل این منطقه بود که گزارش آن ثبت شده و جست‌وجو‌ها برای یافتنش ادامه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ