باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
با وجود تلاش‌های گسترده جریان‌های فلسطینی و لبنانی برای آتش‌بس در اردوگاه عین الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه بین عناصر جنبش فتح و گروه الانصار همچنان ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم و تاکید کرد: به اقدامات و تلاش‌های خود برای مقابله با جهالت قرن بیست و یکم ادامه خواهیم داد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
مخالفت‌ها و دشمنی‌ها در سیاست داخلی آمریکا با یکی از معماران برجام به اختلاف‌های کهنه ایدئولوژیک باز می‌گردد؛ مساله‌ای که تا به امروز ادامه دارد و لابی صهیونیستی تلاش‌های دیپلماتیک او برای احیای برجام را بر نمی‌تابد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات سالیوان گفت: تلاش‌های دیپلماتیک ادامه دارد و متناسب با شرایط و فرصت‌ها این مسیر را دنبال خواهیم کرد.
هواپیمای مافوق صوت کنکورد انقلابی را در صنعت هوانوردی به‌وجود آورد اما به دلیل هزینه بالا و همچنین مسائل زیست‌محیطی خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت، بازنشسته شد. پس از کنکورد تلاش‌ها برای ساخت یک جانشین مقرون‌ به‌صرف‌تر همچنان ادامه دارد و طرح‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است.
پسکوف در مصاحبه با شبکه «راشاتودی» گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای کمک به جمهوری عربی سوریه و بازگرداندن این کشور به جمع کشور‌های عربی ادامه خواهد داد».
با وجود تلاش‌های بین‌المللی، درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور همچنان ادامه دارد و در نتیجه آن، بیش از ۹۵۸ سودانی جان خود را از دست داده‌اند.
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو همچنان به تلاش‌ها برای مقابله با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
مدیرکل سیاسی کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور گفت: تلاش‌ها برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد، اما نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت جدی داریم و با قطعا تخلفات برخورد می‌کنیم.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
گروسی در ادامه عنوان کرد که ایران تاکنون سلاح هسته‌ای نساخته است و غرب باید تلاش‌های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را دوبرابر کند.
استانو با بیان اینکه «شرایط ساده نیست»، افزود: ما به رایزنی‌ها ادامه می‌دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی داشته باشیم.
درحالیکه تلاش یونایتد برای جذب ژوائو فلیکس ادامه دارد اتلتیکو مادرید در جدیدترین واکنش به این تلاشها نشان داد با این انتقال چندان موافق نیست.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد دیپلماسی مسیر ترجیحی در قبال ایران است اما چنانچه ایران این مسیر را رد کند گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: تلاش‌ها برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده آتشکوه ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تا زمانی که توجه به ظرفیت‌های داخلی، عزتمندی کشور و کرامت ملت در مذاکرات مدنظر قرار داشته باشد، تداوم گفتگوها بهینه خواهد بود و می‌توان تلاش‌ها را ادامه داد.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: در تامین دلار هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. تلاش‌ها برای تامین دینار مورد نیاز زوار نیز ادامه دارد.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ