دادستان‌های آمریکا و سوئد در حال بررسی شکایت اختلاس در مورد پسر اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید همه تلاش ها در جهت برگزاری یک انتخابات رقابتی، با شکوه و با حضور همه گروه ها و جریانات باشد.
بلافاصله پس از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، مسئولان استان به دنبال بهبود شرایط ورزشگاه غدیر هستند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایات الهی و تلاش‌های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، پروژه بزرگ یکی از سازمان‌های جاسوسی بیگانه برای دست‌اندازی به اطلاعات مترددین ایرانی به خارج از کشور، کشف و عوامل آن بازداشت شدند.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
در غیاب کوین یامگای مصدوم کماکان اولویت ساپینتو استفاده از صالح حردانی در پست مدافع راست است.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
جولیان آرائوخو، مدافع مکزیکی، فردا برای به اسپانیا سفر می‌کند تا قراردادش را با بارسلونا به امضا برساند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، قرار است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد.
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: تلاش‌ها برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده آتشکوه ادامه دارد.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
بیش از یک قرن است که باستان شناسان به دنبال آرامگاه نفرتیتی، ملکه مشهور مصر باستان می‌گردند، اما علی رغم تمام این تلاش‌ها تاکنون این آرامگاه کشف نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات گفت: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
مدیران چلسی همچنان امیدوار هستند که بتوانند پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، را به خدمت بگیرند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های پزشکان بر هیچ فردی پوشیده نیست و امروز شاهدیم برخی از بیماران از خارج کشور برای درمان به کشورمان می آیند.
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.
منچستریونایتد قصد دارد هر چه زودتر کار انتقال کاسمیرو را نهایی کند تا او دوشنبه برابر لیورپول به میدان برود.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۷۱ درصد سرقت‌ها در پایتخت کشف می‌شود.
باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر، است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ