به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد.
سینا شاه‌عباسی مدافع گیلانی فولاد در دقیقه ۴۵ بازی با صنعت نفت آبادان از زمین مسابقه اخراج شد.
متئو آلمانی دیگر مدیر ورزشی بارسلونا نیست و دکو از این پس رسما جانشین او خواهد شد.
اخراج پرتابگر نیزه ایران بخاطر انتشار وضع خوابگاهش
رکورددار پرتاب نیزه ایران پس از انتشار تصاویری از وضعیت اسکان خود، از خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اخراج شد.
اینتر میامی با دروازه‌بانی که به خرید مسی انتقاد کرده بود قطع همکاری کرد.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
روسیه ده‌ها معلم و گروهی از کارکنان فرهنگی آلمانی وابسته به سفارت برلین در مسکو را اخراج می‌کند.
سرنوشت کارمندان فناوری به بحران های مالی گره خورده است. همانطور که اپیدمی کرونا به شکوفایی صنعت و ایجاد مشاغل انبوه دراین بخش منجر شد، در سال ۱۴۰۱ بحران اقتصادی کارمندان را قلع و قمع کرد.
همزمان با کاهش سرعت رشد اقتصادی در آمریکا که منجر به اخراج گسترده کارکنان غول‌های فناوری مانند مایکروسافت و گوگل شده، سر و صدای ChatGPT به سرعت توجه جهانی را به خود جلب کرد. این همزمانی را نباید اتفاقی دانست.
شرکت آمریکایی گوگل می گوید به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور است شماری از کارکنان خود را اخراج کند.
شهروندان عراقی، کارکنان سفارت آمریکا در بغداد را در حالی که قصد داشتند در مراسمی فرهنگی به مناسبت بزرگداشت یاد و مقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کنند، از این مراسم اخراج کردند.
وزارت خارجه انگلیس، شماری از کارکنان سرکنسولی چین در شهر منچستر را از این کشور اخراج کرد.
با آغاز عصر پسا کرونا و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد کارمندان و مهندسان غول های فناوری نخستین قربانیان نظم جدید این صنعت باشند.
شرکت‌های فناوری که با کمبود نیروی ماهر روبرو هستند، تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توییتر که توسط ایلان ماسک اخراج شده‌اند را جذب کنند.
شرکت‌های فناوری تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توئیتر را که توسط مالک جدید آن اخراج شده‌اند، جذب کنند. آنها به این تحول به چشم یک فرصت مناسب می‌نگرند.
شرکت توئیتر از اخراج 90 درصد کارکنان خود در هند خبر داد که اغلب آنها از اعضای کادر فنی بودند.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
چند روز قبل از عقد قرارداد فروش توئیتر، کارکنان این شرکت هشدار داده‌اند که کاهش و اخراج گسترده کارکنان، اقدامی بی ملاحظه و غیرمنطقی خواهد بود.
شرکت تراشه‌سازی اینتل در حال برنامه‌ریزی برای کاهش عمده تعداد کارکنان خود است که رقم آن احتمالاً به هزاران نفر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ