عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول ۲۴ سال دوره استخدام خود ۲۰ سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد.
پتر سگرت سرمربی تاجیکستان شغل خود را در تیم ملی این کشور از دست داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان چند روز پیش سبب حذف طلایی‌پوشان اصفهانی شد، حالا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار شدیدی قرار داده است.
اخراج و ضربه ناجوانمردانه یک نروژی به جهانبخش+عکس
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
سرمربی تیم جوانان پرسپولیس به برکناری‌اش از هدایت این تیم پایه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.
بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی‌های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
مدیر عامل سرخ‌ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.
بازیکن تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل توهین به اعضای تیم ملی فوتبال کشور از این تیم کنار گذاشته شد.
به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
حمید مطهری در سوپرجام سال گذشته به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
الاهلی در این بازی با نتیجه سه بر یک پیش افتاد اما شاگردان استراماچونی در الغرافه در دقایق پایانی هر دو گل را جبران کردند.
وزارت خارجه رومانی امروز از اخراج یک دیپلمات روسیه از بخارست به بهانه تحولات اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ