ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راجر فدرر امروز در حاشیه مسابقات تنیس 500 امتیازی هاله آلمان مورد تقدیر قرار گرفت.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
کاپیتان سابق تیم ملی ایران با پایان قراردادش با فولاد به آلمان بازخواهد گشت و باید دید دوباره او را در لیگ برتر ایران خواهیم دید یا خیر.
سردار آزمون که برای عدم همراهی تیم ملی در بازی دوستانه با روسیه و کنیا مرخصی گرفته بود، در بازگشت به آلمان و در بازی با شالکه یکی از خوب‌های تیمش بود.
پرونده بازگشت ستاره سابق فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی با سفر روز دوشنبه به آلمان بسته می‌شود.
ستاره جوان فوتبال آلمان با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت نقاهت بعد از مدت‌ها در دیداری رسمی برای لورکوزن به میدان رفت.
شانزدهمین هفته رقابت‌های بوندسلیگا با ثبت میانگین خیره کننده 4.5 گل به ازای هر بازی به پایان رسید.
رودی فولر، مدیر جدید تیم ملی آلمان، مجبور است به صورت موقت از بایرلورکوزن خداحافظی کند اما از حالا برنامه دقیقی برای بازگشت دارد.
نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن، که در آلمان از او به عنوان تنها بازیکن خوب مانشافت در جام جهانی قطر یاد می‌شود در بازگشت به رقابتهای باشگاهی بار دیگر نمایشی عالی داشت.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود با بایر لورکوزن را از سر گرفت.
با حذف در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی قطر، تیم ملی آلمان بعدازظهر جمعه به این کشور بازگشت.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
هانسی فلیک با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی در مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به ترکیب ابراز خوشحالی کرد.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، بعد از هفته ها در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.
کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
سردار آزمون مصدوم شده و کی‌روش نگران اوست، اما به دلیل امکانات پزشکی خوبی که در آلمان و باشگاه لورکوزن وجود دارد اصراری روی بازگشت سردار به ایران ندارد
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه امروز شنبه در بیانیه ای مشترک مدعی شدند که مواضع اخیر جمهوری اسلامی تردیدهای جدی را در مورد قصد این کشور در خصوص بازگشت به توافق هسته ای بوجود آورده است.
نشریه کیکر آلمان سردار آزمون را در ترکیب احتمالی بایرلورکوزن برای دیدار با آگزبورگ قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ