به نوشته ریانووستی، وکیل ترامپ اظهار داشت: «این قطعا فقط درباره پرداخت حق‌السکوت است. این همان چیزی است که این پرونده را از بسیاری جهات واقعاً مضحک کرده است. در واقع این یک پرونده [کیفری]نیست و هیچ جرمی اتفاق نیافتاده است. این یک پیگرد سیاسی است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر حقوقی و مسئولان انضباطی باشگاه هوادار منصوب و به طور رسمی معرفی شدند.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
وکیل روملو لوکاکو به اخبار منتشر شده پیرامون پیشنهاد میلان به موکلش پاسخ داد.
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از حضور وکیل ساپینتو در ایران و برای تمدید قرارداد خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از حضور وکیل ساپینتو در ایران و برای تمدید قرارداد خبر داد.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رودی جولیانی وکیل سابق دونالد ترامپ به آزارو اذیت جنسی یک زن در دوران همکاری با ترامپ و پرداخت غرامت ۱۰ میلیون دلاری متهم شد.
وکیل مدافع توماج صالحی از برگزاری ‏جلسه بازپرسی پرونده ‎موکلش در دادسرای اصفهان در روز جاری خبر داد.
سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
دفتر دادستان منطقه روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با وکیل ترامپ تماس گرفتیم تا درخصوص تسلیم شدن او به دفتر منهتن هماهنگ کنیم.» این دادستانی تصریح کرد: «راهنمایی‌های لازم درخصوص محاکمه ارائه خواهد شد.» جو تاکوپینا، وکیل مدافع ترامپ گفت که ابتدا از رئیس‌جمهور سابق خواسته شد تا روز جمعه خود را به مقامات نیویورک تسلیم کند؛ اما بعدا این تاریخ عوض و به روز سه‌شنبه موکول شد.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات وکیل علیرضا بیرانوند را پرداخت نکرد تا این فرد نیز به جمع شاکیان سرخپوشان بازگردد.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
میشل لاوون رابینسون اوباما، وکیل، نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالات‌متحده آمریکا بود. او در سن ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحده آمریکاست. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند. او در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات‌متحده آمریکا از حامیان هیلاری کلینتون بود که در حمایت از او چندین سخنرانی داشت. او در این سخنرانی‏‌ها مواضع تندی علیه ترامپ نامزد جمهوری‏‌خواه داشت.
کریستوبال مارتِی، وکیل دنی آلوز، با امیدواری از آزادی موقت او از زندان گفت.
کریستوبال مارتل، وکیل لیونل مسی، وکالت دنی آلوز را در پرونده اتهام تعرض جنسی ستاره برزیلی برعهده گرفت.
وکیل دونالد ترامپ دلیل عدم انتشار ویدئوی دوربین‌های نظارتی اقامتگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان تفتیش اف‌بی‌آی را افشا کرد.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
امیر ساعد وکیل کارشناس حقوق بین‌الملل در گفت‌وگو با ورزش سه درباره شکایت هیئت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از ترامپ توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ