در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، انتظار بازی سختی را در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر دارد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: به طور کلی دولت شاید بتواند در کوتاه مدت بر مکانیسم قیمت‌ها تأثیرگذار باشد اما واقعیت این است که دولت در بلند مدت چاره‌ای جز تبعیت از قیمت و بازار را ندارد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
فتح‌الرحمان محی‌الدین، فرمانده پیشین نیروی دریایی سودان معتقد است که هیچ مسیری برای گفتگو با نیرو‌های پشتیبانی سریع وجود ندارد. وی به الجزیره می‌گوید: «همه شورشیان در گذشته مطالباتی داشتند که قابل گفتگو بود. اما مطالبات نیرو‌های پشتیبانی سریع قابل گفتگو نیست، چراکه آن‌ها خواهان فروپاشی ارتش سودان هستند، در نتیجه مذاکره امکان‌پذیر نیست.»
این روز‌ها استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار رایج شده است، اما آشنا نبودن برخی افراد با نحوه صحیح استفاده از آن باعث به وجود آمدن اشتباهاتی شده است.
هدف اصلی بارسلونا در تابستان سال آینده جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، است اما منچسترسیتی به راحتی حاضر به فروش او نیست.
نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال حذف مصوبه ساماندهی کارکنان دولت است، اما مجلس از این مصوبه کوتاه نمی‌آید.
هافبک استقلال از اینکه دوباره به فولاد نرفته، خوشحال است و از حضور در جمع آبی‌ها ابراز رضایت می‌کند.
از بهار ۹۰ که کی‌روش وارد فوتبال ایران شد و کارش را به‌صورت رسمی آغاز کرد، نوروز‌های زیادی را با او گذرانده‌ایم، اما خبری از «روز نو» نبوده است.
بازیکنان ایران بلافاصله پس از باخت در یک جلسه سرپایی کوتاه با سرمربی تیم شرکت کردند.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول را پیروز به رختکن برود.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.
نوبیا Z40S پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود.
هرچند که آزادسازی سهام عدالت به دومین سالگرد خود نزدیک میشود و قرار بود این سهام بعد از آزادساری به دست صاحبان اصلی خود برسد اما شرایط به گونه ای رقم خورد که همچنان دست مشمولان از این سهام کوتاه است.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ