محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ضربه شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه با کسب 9 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: همیشه نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا غیرقابل پیش‌بینی است اما کسی فکرش را نمی‌کرد باروز شکست بخورد.
تیم ۶ نفره ایران بعنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب - رسید
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.
مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد نایب قهرمان جام جهانی آمریکا شامگاه امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.
نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان گفت که به دنبال شکست همه مدعیان وزن اول در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2022 شب گذشته به تهران بازگشت.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از نایب قهرمانی این تیم در رقابتهای جام جهانی باید بلافاصله نفرات منتخب دیگری را مهیای حضور در تورنمنت قرقیزستان کنند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست مقابل آمریکا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 در فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل آمریکای میزبان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با شکست برابر حریف به عنوان دوم رسیدند.
شمارش معکوس آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی رو به پایان است که یک ملی پوش رقابتهای جهانی صربستان هنوز بدون تیم است.
پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی جهانی در حالی با نائب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که شاید شکست دوباره «حسن یزدانی» و پیروزی درخشان «کامران قاسم‌پور» مقابل حریفان آمریکایی و ظهور پدیده‌ای همچون «رحمان عموزادخلیلی» از نکات بارز و مهم این دوره از مسابقات بود.
با وجود نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانی، هنوز انتقاداتی از عملکرد بعضی از ملی پوشان وجود دارد.
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجرا‌های نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی صربستان با کسب هفت مدال رنگارنگ نایب قهرمان شد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی با کسب ۷ مدال رنگارنگ و عنوان نایب قهرمانی در رقابتهای جهانی به کار خود خاتمه داد که دو جوان طلایی شکست یزدانی در فینال را زیر سایه قرار دادند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی با کسب ۷ مدال رنگارنگ و عنوان نایب قهرمانی در رقابتهای جهانی به کار خود خاتمه داد که دو جوان طلایی شکست یزدانی در فینال را زیر سایه قرار دادند.
رئیس‌جمهور در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.
تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جهان در صربستان دست یافت. این در حالی بود که تیم روسیه در این دوره از مسابقات حضور نداشت.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مسجل شده و تیم‌های اوکراین و آذربایجان نیز برای کسب عنوان نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ