رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحت پوشش این نهاد تحویل داده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه از متن مواد لایحه عفاف و حجاب می‌آید و مجازات‌هایی که آوردند عطف به آن می‌شود؛ باید تاکسی، اسنپ، اتوبوس و هواپیما دوربین داشته باشد. البته نیاوردند که در داخل این وسایل نقلیه باید دوربین نصب شود، اما در برخی مواد آمده اگر در داخل این وسایل اتفاقی افتاد... که معطوف به دوربین است؛ در غیر این‌صورت از کجا می‌دانند در هواپیما کشف حجاب اتفاق افتاده است؟ بنابراین همه این وسایل نقلیه باید مجهز به نصب دوربین شوند که این موضوع هزینه دارد و حافظه دوربین‌ها حداقل باید ۲۰ روز نگه داشته شود و در صورت درخواست پلیس به آنها تحویل داده شود.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
انصارالله یمن از توافق با دولت یمنی وابسته به عربستان مبنی بر تعیین تاریخ ۲۰ مه جاری به عنوان موعد عملیات بازدید متقابل از زندان‌های طرفین، پیش از آغاز مذاکرات جدید برای مبادله اسرا خبر داد.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
رئیس پژوهشکده الکترونیک سرطان دانشگاه تهران گفت: CDP اولین دستگاه جراحی سرطان کاملا ایرانی در جهان است و تاکنون ۲۰ دستگاه به مراکز درمانی تحویل داده شده و یا در حال تحویل است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مصرف سوخت مایع تحویلی به نیروگاه‌های کشور امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش حق پرستاری معلولان و تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی خبر داد.
فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
منابع ترکیه ای از فروش بیست پهپاد از سوی شرکت ترکیه ای بایکار به امارات عربی خبر دادند.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
طبق اعلام مرکز پژوهش های مجلس اسقاط هر خودرو فرسوده در شرایط فعلی سبب کاهش مصرف ۲۰۰۰ لیتر بنزین در سال می‌شود اما وزارت صمت مخالف ارائه گواهی اسقاط خودرو است.
بازار سرمایه در یک ماه گذشته شاهد خروج پول بوده است، اما در همین وضعیت نیز عوامل موثر فراوانی وجود دارد تا بازار رشد کند.
افرادی که اطلاع دقیقی نسبت به پرداخت یا عدم پرداخت سودهای واریز شده سهام عدالت خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به سایت sahamedalat.ir و با ورود به گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت، اطلاعات کامل نسبت به پرداختی‌های خود را ‌ به دست آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ