آنچه از متن مواد لایحه عفاف و حجاب می‌آید و مجازات‌هایی که آوردند عطف به آن می‌شود؛ باید تاکسی، اسنپ، اتوبوس و هواپیما دوربین داشته باشد. البته نیاوردند که در داخل این وسایل نقلیه باید دوربین نصب شود، اما در برخی مواد آمده اگر در داخل این وسایل اتفاقی افتاد... که معطوف به دوربین است؛ در غیر این‌صورت از کجا می‌دانند در هواپیما کشف حجاب اتفاق افتاده است؟ بنابراین همه این وسایل نقلیه باید مجهز به نصب دوربین شوند که این موضوع هزینه دارد و حافظه دوربین‌ها حداقل باید ۲۰ روز نگه داشته شود و در صورت درخواست پلیس به آنها تحویل داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
پیروزی مردم و روحانیت در قیام ۳۰ تیر ۱۳۳۱ یک الگو برای همه افرادی است که دل در گرو استقلال ایران دارند و بدون آسیب‌شناسی جنگ نرم دشمن تا کودتای 28 مرداد، امکان تداوم موفقیت‌ها غیر ممکن است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست قالیباف آغاز شد و آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست قالیباف آغاز شد و آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه در دستورکار قرار گرفت.
پژوهش مدیریت بحران در بازار تاریخی تبریز؛ فاز اول ادبیات موضوع، شناخت، آسیب‌شناسی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی-فرهنگی انجام شد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید به نحوه مشارکت مردم در اقتصاد توجه جدی داشته باشیم و درباره تجربیات خصوصی‌سازی آسیب‌شناسی کنیم؛ قطعا مردمی‌سازی اقتصاد را تا اجرای کارآمد آن دنبال می‌کنیم.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
رئیس قوه قضاییه گفت: از فناوری‌های نوین در امر ورود به موقع برای جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها، یا استفاده نمی‌شود یا بسیار کم استفاده می‌شود.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌ ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
در سالیان اخیر راه‌اندازی کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تاثیر و نقش‌ آن در سرانه درآمد خانواده‌ها و درآمد ناخالص ملی به یکی از مباحث مهم در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌ تبدیل شده است.
با بررسی آسیب‌شناسی خانواده در دنیا آشکار می‌شود که در دوران شکوفایی دانش، تکنولوژی و صنعت، استحکام و کانون گرم خانواده کمتر مورد توجه قرار گرفته و ضربات شکننده‌ای را به جامعه بشری وارد کرده و رعایت نکردن اصول و مبانی صحیح زندگی، باعث فساد و جنایت در جامعه شده است.
بیرجند- داور بین‌المللی فوتبال خراسان جنوبی معتقد است جوانان استان به حرفه‌ای کارکردن در حوزه فوتبال علاقه‌ای ندارند که نیاز به آسیب‌شناسی دارد.
کاوش باستان‌شناختی فضاهای دستکند نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل اصفهان با اهداف آسیب‌شناسی بخشی از ورودی شماره دو، متصل کردن فضاهای ورودی در حال انجام است.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی دفع و خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
سازمان‌های اموال تملیکی، گمرک، بنادر و دستگاه‌های دیگر باید ضمن آسیب‌شناسی مشکلات موجود پیشنهادات خود را در دو حوزه مسائل عمومی و تخصصی به دادستانی ارائه تا تدابیر لازم اندیشیده شود و در صورت نیاز به نهادهای قانونگذار و سران قوا منعکس شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سیاست‌های کلی انتخابات حدود شش سال است که توسط رهبری ابلاغ شده و حاوی آسیب‌شناسی و راهکارهای نظام انتخابات کشور است.
در این فیلم دستور محسنی‌اژه‌ای برای آسیب‌شناسی و رسیدگی سریع و همه‌جانبه به موضوع کلاهبرداری با سوء‌استفاده از کارتن خواب‌ها و ارائه دسته چک با اسناد هویتی آنها را مشاهده می‌نمایید.
زن همسرکش از قصاص نجات یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ