معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی صندلی چرخدار معلولین را چگونه می‌بیند!
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از خانه‌های ایرانی را ترسیم کرده است که در آن را خواهید دید.
یک تیم طراحی به تازگی از ابزار هوش مصنوعیِ آموزش‌دیده در معماری استفاده کرده تا کاغذ مچاله شده را به مدل‌های ساختمانی تبدیل کند؛ مدل‌هایی که یادآور طرح‌های معمارانی مثل فرانک‌گری و زا‌ها حدید هستند.
طراحی یاریس ۲۰۱۸ جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از نسل قبل خود شده بود و مطابق با سیاست‌های جدید تویوتا برای محصولات خود بود.
طراحی محافظه‌کارانه با تمرکز بر خودروی خانوادگی بودن، از ویژگی‌های ظاهری دایون M ۱ هستند. چراغ‌های مستطیلی و کشیده منتهی به یک جلوپنجره که در مرکز آن، محل شارژ باتری‌ها تعبیه شده، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.
طبق این تصاویر، پیکسل 8 پرو طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش خواهد داشت و با دوربین اصلی سه‌گانه از راه خواهد رسید.
طراحی زیبای لکسوس ES علنا و رسما حرفی برای گفتن نمی‌گذارد و همیشه مسیر خوب خود را طی می‌کند. پر فروش‌ترین خودروی لکسوس در بازار ایالات متحده، از همان سبک و المان همیشگی لکسوس در طراحی استفاده می‌کند.
تویوتا اکنون اعلام کرده است که به لطف تکنیک هوش مصنوعی مولد خود که توسط موسسه تحقیقاتی تویوتا (TRI) توسعه یافته است، شروع به تحقیق در مورد طراحی خودرو مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است.
در تریم اسپرت R/T از خروجی اگزوز دوقلو در قسمت عقب خودرو استفاده شده که ظاهر جذاب تری را در مقایسه با سایر تریم‌ها برای رمپیج ایجاد می‌کند.
اگر اختیار طراحی عینک آفتابی با هوش مصنوعی باشد، نتیجه اش عینک‌های عجیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
تویوتا نتوانست خود را از اصول پایه طراحی که با آن متولد شده بود جدا کند و تا به امروز نیز همین جریان ادامه دارد. اکنون نمی‌توان تویوتا را در زمینه طراحی خودرو یک خودروساز کاملا موفق دانست، اما قطعا جز باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های خودرویی جهان است.
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
طراحی عجیب یک جاکفشی در پل‌های هوایی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) که واکنش‌های گسترده‌ای به همراه داشته است
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
این سالن تئاتر که در کشور چین فعال خواهد شد، نمایی عیجب و غریب شبیه به یک سفینه فضایی دارد. ساختمان ۷۰ هزار متر مربع مساحت خواهد داشت و نمای بیرونی آن عمدتا از آلومینیوم آنادایز شده منحنی و مات ساخته می‌شود.
استریکس توانایی برخاستن از زمین و فرود به صورت عمودی بی نیاز از باند پرواز را دارد. قرارگیری روی چرخ‌های عقب امکان برخاستن به صورت عمودی را فراهم می‌کند و همچنین امکان فرود روی چرخ‌های عقب به صورت عمودی وجود دارد.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ