مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
بازگشت رافائل سیلوا به استقلال منتفی شده و مدیران استقلال به دنبال تکمیل خط دفاعی با نفرات داخلی هستند.
مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران گفت: امسال در قسمت میانی خط ۶ مترو ایستگاه میدان خراسان، نجات اللهی، هفدهم شهریور و سرباز را تکمیل خواهیم کرد.
اخیرا سند توافق پروژه ایران و روسیه برای تکمیل راه آهن رشت-آستارا به امضا رسیده است.دراین مدت شبهه هایی مبنی بر اینکه این پروژه تخریب جنگل های هیرکانی را به همراه دارد مطرح شده است.
مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: ۵ ایستگاه آیت‌الله کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه در مراسم امضای سند احداث خط ریلی راهبردی رشت - آستارا، گفت: تکمیل کریدور شمال - جنوب بسیار مهم است.
اصفهان- رئیس شورای شهر اصفهان گفت:تلاش می‌شودکه خط دو مترو تکمیل و سپس به خط یک متصل شود و هزینه هر کیلومتر ساخت مترو یک هزار و۳۰۰ میلیارد تومان است.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط ۶ سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط شش سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: انشاالله فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: طی روزهای آینده با افتتاح ۴ ایستگاه مترو خط ۶ تقریباً تکمیل می‌شود و این به معنای به نتیجه رسیدن تمام تلاش‌ها است.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم افتتاح خط متروی کاغیت‌خانه-فرودگاه استانبول گفت که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا، شبکه ریلی استانبول به بیش از ۳۸۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.
روسها به منظور تکمیل خط آهن شمال به جنوب قرار است در این خط سرمایه گذاری کنند و از این جهت به نظر می رسد روند تکمیل خط رشت آستارا زودتر به بهره برداری برسد.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
لیگ بیست و دوم همزمان با پایان خدمت سربازی یزدانی و مرادمند شروع شد اما این دو بازیکن چند هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ساپینتو رسیدند.
با بازگشت سیاوش یزدانی و عارف غلامی حالا ترکیب مدافعان وسط استقلال بار دیگر تکمیل شد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، برای بازی با اینتر با معضلی اساسی در خط دفاعی تیمش روبرو است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت خط راه‌آهن شیراز - بوشهر به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر- شیراز با تهاتر نفتی پیگیری شود.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
پوریا یلی، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران امتیازآورترین بازیکن در تقابل امروز با قطر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ