حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و استقلال با هماهنگی مهدی تاج قصد حضور در هیات دولت را دارند.
رئیس جمهور ترکیه در اولین نشست کاری خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوی اعلام کرد که قصد دارد اصلاحیه قانون اساسی این کشور را به پارلمان ارائه کند.
دولت برزیل قصد دارد اقدامات جدی و مهمی را برای دفاع و حمایت از وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید به کار بگیرد.
سخنگوی دولت با تاکید بر این‌که «دولت هیچگونه قصد تغییری برای وزیر صمت ندارد»، گفت: رشد تولید ناخالص داخلی در ۹ ماه اول ۱۴۰۱ حدود ۵.۱ درصد است و میانگین فصلی نرخ رشد صنعت در دوره آقای فاطمی‌امین ۴.۲ درصد بوده که سه‌برابر دولت قبل است. در زمینه کاهش تورم تولیدکننده هم این رقم در این دوره چشمگیر و حدود ۳۰ درصد است.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
وزیر امور اروپا و آمریکای شمالی در دولت انگلیس اعلام کرد که موضوع اعزام نیروی نظامی به اوکراین ازسوی لندن مطرح نیست.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که دولت جو بایدن قصد ندارد تانک های آبرامز را به دلایل فنی در اختیار اوکراین قرار دهد.
دولت آمریکا در تلاش است تا با فشار بر سوئیس دارایی های روسیه در این کشور را مصادره کند.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
رسانه‌های انگلیس اعلام کردند دولت این کشور قصد دارد در سال آینده یک بسته کمک نظامی جدید در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
سفیر روسیه در بلگراد می گوید دولت صربستان سعی در به کارگیری گزینه نظامی در قبال کوزوو را ندارد.
یک وزیر ارشد دولت اندونزی گفت که اندونزی قصد دارد از سال آینده به فروش خودروهای برقی و موتورسیکلت‌ها یارانه بدهد تا آنها مقرون به صرفه‌تر شوند.
دولت قصد دارد تا در آبان ماه سال جاری سهام خود در دو شرکت بورسی را واگذار کند. دولت می خواهد سهام خود در فسبزوار و یک غول بورسی که سال گذشته با حاشیه هایی همراه بود را واگذار کند.
دولت جو بایدن قصد دارد تا به طور چراغ خاموش اقدامات خود را برای تعطیل کردن زندان گوانتانامو تسریع کند.
روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه ۴۵ هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به ۶۰ میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود برای فروش تسلیحات نظامی به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد.
پایگاه خبری پولیتیکو از درخواست دولت آمریکا از کنگره این کشور برای موافقت با فروش تسلیحات به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خبر داد.
حاجی دلیگانی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.
وزارت خزانه داری آمریکا بار دیگر ادعاهای تازه ای را علیه دولت روسیه به بهانه جنگ اوکراین مطرح کرد.
بنا به نوشته یک رسانه آمریکایی، دولت واشنگتن به بهانه ترور سرکرده القاعده در افغانستان قصد آزاد کردن دارایی های این کشور را ندارد.
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.
چرا اصناف به مالیات اعتراض دارند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ