باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد په‌په لوسادا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی کار سنگین وزن ایرانی در آخرین مبارزه امشب، تیم ملی را صاحب سومین مدال طلای جهان کرد.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
شب به یادماندنی ساکا با هتریک تکمیل شد. با پاس زیبای هری کین ساکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد اولین هتریک دوران ورزشی خود را به ثبت برساند
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
کادر فنی تیم ملی با حضور دستیاران ایرانی و خارجی تکمیل شد و به کارش ادامه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران گفت: امسال در قسمت میانی خط ۶ مترو ایستگاه میدان خراسان، نجات اللهی، هفدهم شهریور و سرباز را تکمیل خواهیم کرد.
حضور پسر علیرضا بیرانوند روی سکوی جشن قهرمانی شب دروازه‌بان پرسپولیس را تکمیل کرد.
روی گل به خودی ادر میلیتائو منچسترسیتی به گل سوم مقابل رئال مادرید دست یافت تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.
در شب شکست سنگین رم مقابل آتالانتا، دو بازیکن جالوروسی دچار آسیب دیدگی شدند.
اخراج بن چیلول در اوایل نیمه دوم بازی امشب کار چلسی را مقابل رئال مادرید سخت کرد.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
مهدی طارمی ضمن ثبت اولین هت تریک فصل پرتغال، برای سومین بار توانست نمره کامل 10 را از سایت گل پوینت دریافت کند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
کلکسیون پرونده‌ها و جرائم فائزه هاشمی شب گذشته با بازداشت وی تکمیل شد. او این بار هم همچون اغتشاشات سال‌های گذشته مردم را به آشوب‌های خیابانی دعوت کرده بود.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته به بیمارستان اعزام شده بود، بعد از تکمیل آزمایشات مرخص شد.
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ