لیست 19 نفره پرسپولیس تکمیل شده و بعید است یحیی گل محمدی بازیکنی از لیست را کنار بگذارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
باشگاه پرسپولیس نام وحدت هنانوف را از لیست بزرگسالان خود خارج نخواهد کرد و این بازیکن برای فصل آینده همچنان سرخپوش خواهد ماند.
آپشن «رضایت مدیرعامل» از قراردادهای پرسپولیس حذف شد
علی‌رغم شرایط خاص لیست حال حاضر پرسپولیس، وحدت حنانوف به تمرینات پیش فصل سرخ‌ها دعوت شده است‌.
مسعود ریگی بازیکن فصل گذشته سپاهان که در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت، دقایقی قبل در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید تابستانی خود را به طور کتبی در اختیار رضا درویش قرار داده است.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می‌کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
در هفته‌های اخیر عدم محرومیت و مصدومیت بازیکنان به ضرر محمد عمری تمام شده است.
بازیکنان پرسپولیس در دربی هفته آینده، با درخشش مقابل استقلال غریبه نیستند و بسیاری از آن‌ها، قبلا در این بازی حساس گل زده‌اند.
ِیحیی گل‌محمدی تمام بازیکنان امید پرسپولیس را از لیست سفر به آبادان خط زد تا با نفرات بزرگسال خود به استقبال بازی صنعت برود.
تیم پرسپولیس با حضور لئوناردو پریرا و عیسی آل‌کثیر در خط حمله به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت.
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز با خبری شوکه کننده باعث شد تا فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود.
با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات نام بازیکنانی که در نیم فصل دوم در پرسپولیس حضور نخواهند داشت مشخص خواهد شد.
مسئولان برگزاری مسابقه پرسپولیس و تراکتور دقایقی قبل از شروع بازی اشتباه خود در اعلام لیست بازیکنان پرسپولیس را اصلاح کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جملات عجیبی را درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.
یازده بازیکن از ۲۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی را بازیکنان استقلال و پرسپولیس تشکیل می‌دهند. شش بازیکن از استقلال و پنج بازیکن از پرسپولیس در این اردو حضور دارند.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
بازیکنان مازاد استقلال مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیستند.
بازیکنان مازاد استقلال مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیستند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ