لیست بازیکنان پیکان تقریبا تکمیل شده و رسول خطیبی حالا با دست پُرتری کارش را جلو می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
جذابیت چیزی که می‌پوشید نیست؛ چگونگی پوشیدن آن است. جذابیت کاری که انجام می‌دهید، نیست؛ چگونگی انجام آن است و برای رسیدن به نقطه‌ای که «چگونگی» برای‌تان اهمیت پیدا کند، باید اول به خودشناسی برسید.
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
محققان وکتورهای ویروسی مصنوعی(AVV) ابداع کرده اند که می تواند وارد سلول های انسان شود، ژن درمانی انجام دهد و بیماری ها را ایمن و ارزان درمان کند.
تیمی از محققان ژاپنی آزمایش روی نوع دیگری از ماده را که در نهایت می‌تواند در ماهواره‌های واقعی استفاده شود، تکمیل کرده‌اند: چوب ماگنولیا.
محققان کشور با همکاری محققانی از آلمان طی پژوهشی کروموزوم‌های میوزی جنس پیاز در ایران با تمرکز بر بخش آکانتوپراسوم (Acanthoprasum) را مورد مطالعه قرار دادند.
ذوالنوری گفت که از میان ۳۱ دستگاه مسئول در مورد عفاف و حجاب، «به جز نیروی انتظامی و وزارت کشور، دستگاه دیگری کار شایسته‌ای نکرده اند و جریمه‌های میلیاردی برای بی حجابی که یکی از آقایان آن را مطرح کرده بود، مبنایی ندارد.»
آلومینیوم به جنس فولاد! رحمتی یقه سپاهان را هم گرفت
هوادار تهران در یکی از تاریخی‌های بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.
یک متخصص گفت: برای مراقبت‌های اولیه پوست قبل از هرچیز لازم است که هرکس بداند پوست‌اش شامل کدامیک از انواع چهارگانه می‌شود.
مسعود شجاعی چند روزی است که در تمرین تیم نساجی حاضر نمی شود. البته او هیچ گاه اهل جار و جنجال نبوده و به نظر می رسد به نقطه پایان در تیم مازنی رسیده است.
استقلال مقابل تراکتور در هفتۀ پانزدهم درحالی شکست خورد که نمایش اکثر بازیکنان این تیم پایین‌تر از حد تصور بود.
رئیس مجلس در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: جنس مردم ما طلاست اما این بار مدال ناچیز نقره را از ما قبول کنند.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرقت‌ها از شریان‌های بزرگراهی تهران را دسته بندی کردیم که در حوزه تابلو‌های سطح بزرگراه‌ها به دلیل آنکه جنس این تابلو‌ها عمدتا آلومینیومی است هنوز شاهد بروز سرقت در این حوزه هستیم که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید جنس این تابلو‌ها تغییر کند و به جای آلومینیوم از آهن استفاده کنیم و در جا‌هایی که جنس تابلو‌ها تغییر کرده است میزان سرقت‌ها یا به شدت کاهش یافته و یا به صفر رسیده است.
ایفاسرام اردکان با مجموعه ای از بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی در لیگ برتر والیبال حضور دارد.
محققان در یک شرکت دانش بنیان مصالح ساختمانی آنتی باکتریال نانو به تولید رساندند.
به نظر نمی‌رسد که تغییری در انتخاب نهایی پوشاک تیم ملی برای جام جهانی رخ بدهد.
موضوع البسه تیم ملی دوباره به محل بحث تبدیل شده است. موردی که انتقادات زیادی به آن وارد شده اما برخی موارد دست فدراسیون را برای انجام تغییرات می‌بندد.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
مردمی که ۳۱ تیر کشور را با طنین شعار‌های انقلابی خود تکان می‌دادند، در روز ۲۸ مرداد در خانه ماندند و از پشت پنجره خانه‌هایشان نگاه کردند که چطور آمریکایی‌ها و مزدورانشان، دلار‌های نفتی ما را می‌گیرند و به عده‌ای اراذل و اوباش پول می‌دهند تا در خیابان‌ها، آشوب به پا کنند. علت این انفعال هم بی‌اعتمادی مردم به جریانی بود که تا پیش از آن، روحانیت پیشاهنگ آن بود، اما در روز ۲۸ مرداد، به این خاطر که دیگر نشانه‌ای از روحانیت میان مردم نبود، مردم مطمئن شدند که قدرت‌مداران بدون روحانیون دوباره همان جنایتی را می‌کنند که تا پیش از آن به دست شاه و دربار انجام می‌شد.
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ