سرانجام مجید حسینی نیز مانند سایر لژیونرهای فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شد و با توجه به شرایط از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیز برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترکیدگی لوله آب شرب در محدوده ضلع جنوبی تقاطع انقلاب ـ ولیعصر و تمهیدات ترافیکی به عت این حادثه خبر داد.
تیم ملی والیبال کره جنوبی همواره رقیبی سخت برای ایران بوده است.
این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری در دستور کار است.
ثمربخشی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در لایه حمایتی از طریق هماهنگی میان سه ضلع دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های هدف و انجمن‌های‌شان میسر می‌شود. بنابراین دست کشیدن از سیاست‌های تنگ‌نظرانه و اجازه دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد و واگذاری بخشی از وظایف دولت به نهادهای مدنی در توانمندسازی این نهادها می‌تواند موثر باشد.
این ساختمان هنوز هم پابرجاست و در ضلع غربی میدان تجریش قرار دارد.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
تندیس خادم حرم در ضلع شرقی حرم سید الکریم رونمایی شد.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
ساختمان موزه جنگ در ضلع شمال‌غربی مجموعه کاخ‌های باغشاه واقع شده و ساخت آن به بیش از ۱۶۰سال پیش، یعنی به دوره قاجاریه برمی‌گردد.
خرم‌آباد- تصاویری نادر از لحظه شکار یک بز کوهی توسط پلنگ ایرانی در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده «سفید کوه خرم‌آباد» توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، انتظار می‌رود قالیباف بخواهد با نیرو‌های سیاسی محافظه‌کار، چه سنتی و چه میانه‌رو، خود را نزدیک کند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند. به هر حال اگر چنین هم نباشد، دعوت قالیباف از روسای پیشین پارلمان در آخرین سال فعالیت مجلس یازدهم، به ذهن شائبه انتخاباتی را متبادر می‌کند.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
محمد آقاجانپور و سجاد دانایی دو گزینه پاکو خمس برای ضلع سمت راست خط دفاعی سه نفره این تیم به شمار می‌روند.
شهردار منطقه ۱۲ تهران درباره تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه طی هفته‌های گذشته سخن گفت.
در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی ساختمان جدیدی سر از خاک برآورده و عملیات عمرانی آن به سرعت در حال نهایی شدن است
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اغتشاشات اخیر حاصل چهار ضلع توطئه آمریکایی‌ها, سرمایه سعودی, تشویق منافقان و گروهک‌های مورد حمایت انگلیس و صهیونیست ها است.
شهردار منطفه ۱۹ از رفع خلاف از ۵۰ باب واحد تجاری و ۵ هکتار زمین چهار دیواری در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی شرق به غرب تا ضلع شمالی بلوار شقایق و خیابان پیروز خبر داد.
حدود سال ۱۳۰۹ شمسی کافه پارس در ساختمان باشکوهی در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان لاله‌زار و جمهوری (محل سفارتخانه سابق اتریش) افتتاح شد.
موزه مردم شناسی آستان قدس رضوی در ضلع غربی حرم مطهر رضوی قرار دارد.
شهردار منطقه ۲۰ از بهره برداری ایستگاه متروی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ