نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی، پس از پایان قراردادش با لسترسیتی به استون ویلا پیوست.
در حج، چند تجمع عام داریم (مثل حضور در عرفات و مشعر). یکی از اجتماعات واحد هم، در رمی جمره عقبه در روز عید قربان است. این هجوم همگانی و واحد علیه شیطان، این درس مهم را می‌دهد که در بعضی از موقعیت‌ها، بایستی مسلمانان نیروی خود را متمرکز کنند و علیه آن سنگر‌ها و دشمنان اصلی موضع بگیرند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: افغانستان هم مثل سایر تیم‌های ملی دنیا قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.
حرام گوشت‌ها با توجه به ارزش گونه‌ای، یا معدوم می‌شوند یا تاکسیدرمی. مثلا اگر شغالی شکار شود کمتر احتمال دارد که تاکسیدرمی شود، در بیشتر اوقات لاشه‌ی آن معدوم می‌شود.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
باشگاه مشهور فوتبال روسیه اتوبوس خود را به دلیل مشکل مالی به فروش گذاشته است.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
«کنت گریفین» سرمایه‌گذار میلیاردر در سال ۲۰۲۱ با پرداخت ۴۳.۲ میلیون دلار برای نسخه اولیه‌ای از قانون اساسی آمریکا در حراجی ساتبیز این رکورد را در اختیار دارد.
پیراهن مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای تامین هزینه‌های درمانی یک کودک پرتغالی به حراج گذاشته شد.
برخی تصور کرده‌اند چوب حراج آموزش و پرورش قرار است بر سر اردوگاه‌هایی چون منظریه یا مناطق خوش آب‌و‌هوای دیگر فرود آید. اما حدس زده می‌شود می‌خواهند زمین بسیار با‌ارزش کانون زبان ایران متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرک غرب بالای خیابان حسن سیف بفروشند تا یک برج دیگر بالا برود.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
هواداران لاروخا می‌توانند پیراهن اصلی بازیکنان تیم ملی اسپانیا که توسط آنها در جریان جام جهانی قطر پوشیده شده را خریداری کنند.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ