حدود سال ۱۳۰۹ شمسی کافه پارس در ساختمان باشکوهی در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان لاله‌زار و جمهوری (محل سفارتخانه سابق اتریش) افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
تیم ملی ایران امروز با افغانستان روبه‌رو می‌شود. اولین بازی ملی ایران با همین تیم بوده ولی آنها 74سال است با هم بازی نکرده‌اند.
اولین جلسه تمرینی تیم ملی برای آغاز تورنمنت کافا و دیدار برابر افغانستان، برگزار شد.
مربی تیم ملی می‌گوید حضور در تورنمنت کافا برای بازیکنان و کادر فنی ایران دستاورد بسیار خوبی خواهد داشت.
بررسی‌های میدانی از محوطه کافه‌ها، اما ماجرای دیگری را نشان می‌دهد. اولین کافه، کارون است که سقف‌اش به‌طور کامل از بین رفته است، صندلی‌ها را دوباره چیده‌اند، اما پوششی بالای سر صندلی‌ها نیست. کنار آن کافه دیگری است، سقف این کافه هم که در محوطه خارجی است به‌طور کامل پایین آمده، کافه تعطیل شده و به‌گفته مغازه کناری، خسارت‌ها صدها میلیون تومان است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت آسیای مرکزی در حالی منتفی شده است که فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد ایران در «کافا» شرکت می‌کند.
تیم ملی ۲۲ خرداد در کافا؛ اولین جام ملی قلعه‌نویی؟
کافه نادری نخستین کافه رستورانی بود که غذا‌ها و نوشیدنی‌های فرنگی را وارد ایران کرده و برای نخستین بار پایتخت نشینان طعم کافه گلاسه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، یونانی را چشیدند. علاوه بر آن نخستین غذا‌های فرنگی مانند: بیف استراگانوف، بیفتک و شاتوبریان و ... در این کافه به مشتریان ارائه شد. از سال‌های ۱۳۱۵ و ۱۳۲۰ به بعد کافه نادری معتبرترین پاتوق روشنفکران معاصر شد و افرادی مانند:صادق هدایت، سیمین دانشور، احمد فردید، نیما یوشیج، جلال آل‌احمد، نصرت رحمانی، احمد شاملو و... پای ثابت این کافه شدند.
فدراسیون فوتبال روسیه در ماه ژوئن برای اولین بار در تورنمنتی آسیایی به میدان خواهد رفت.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین مرکز تخصصی آموزشی و تشکیلاتی تاما با محوریت بازی‌های حرکتی در کرمانشاه تا آخر سال راه اندازی خواهد شد.
پنج داور ایرانی در اولین سمینار کافا در کشور ازبکستان حاضر شده‌اند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های فوتسال آسیای مرکزی به پیروزی رسید.
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای ۲۸ لغایت ۳۰ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
ذوب‌آهن با گل دیدنی سجاد آشوری موفق شد اولین برد این فصل را کسب کند.
مهاجم تازه وارد تراکتور در یک بازی دوستانه اولین گل خود را به ثمر رساند.
زوج تهاجمی خطرناک تراکتور در نیمه اول بازی امروز نتوانست خطری جدی روی دروازه نفت ایجاد کند.
یک عملکرد کم‌نقص، ضربات حساب شده و نفوذهای خطرناک حاصل عملکرد مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی بود.
تیم جوانان ایران با پیروزی ۴ بر صفر مقابل تاجیکستان قهرمان بازیهای کافا شد.
تیم استقلال اولین شکست فصلش را در حالی پشت سر گذاشت که عملکرد مهاجمان این تیم امیدوار کننده نبود.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ