این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به اهمیت کارآمدی سیستم اذعان کرد: هیچ تحولی را نمی‌توانیم انجام دهیم مگر آنکه دارای سه پایه باشد تا آن سیستم کارآمد شود که عبارتست از هوشمندسازی، شفاف سازی و مردمی‌سازی.
بر این پایه همکاری ایران با آژانس در سه ماه آینده اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. شاید به همین دلیل هم باشد که پس از انتشار آخرین گزارش مدیر کل فعل و انفعالات سیاسی و ضد ایرانی از سوی اسرائیل و محافل رادیکال آمریکایی برای زیر سوال بردن اعتبار داده‌های این گزارش افزایش یافته است. اگر تاثیرپذیری مدیر کل از طرف آمریکایی امکان‌پذیر است، متاثر شدن از این فضای تبلیغاتی جدید نیز چندان دور از ذهن نیست.
در روزهای گذشته بیانات رهبر انقلاب درباره ضرورت همدلی قوا به عنوان یکی از موضوعات راهبردی و مهم کشور مطرح شد. اهمیت همکاری قوای سه گانه و سازوکارهای ایجاد و تقویت این هماهنگی و هم افزایی چیست؟
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
روبرتو مارتینز، در کنفرانس خبری پرتغال از اهمیت بیشتر تمرکز روی بازی‌ها صحبت کرد و سه کاپیتان تیمش را معرفی کرد.
رشت- فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند گفت: توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند در دستور کار قرار دارد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از پیروزی برابر نساجی بارها به اهمیت این سه امتیاز اشاره کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس که سه امتیازش برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید تا به سپاهان اصفهان بچسبد و اختلافش با استقلال را سه امتیاز کند.
ژاوی اعتراف کرد که بارسا امشب برابر اتلتیکو چندان خوب بازی نکرد ولی گفت که کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بالایی داشت.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
گل‌محمدی می‌گوید اهمیت سه امتیاز خانگی بازی با پیکان با توجه به شرایط جدول خیلی زیاد است.
فینال امشب جام جهانی به لحاظ جوایز فردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امنیت در منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امضا کنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن پایبند باشند.
زلنسکی گفت: «نود روزی که در پیش است بیشتر از سی سال گذشته در مورد استقلال ما تعیین‌کننده است. نود روزی که بیشتر از سال‌های قبل برای موجودیت اتحادیه اروپا تعیین‌کننده است. زمستان آینده (سرنوشت) ما را تعیین خواهد کرد».
مجتبی یوسفی، در خصوص اهمیت طرح شفافیت قوای سه گانه، گفت: شفافیت باید امری فراگیر باشد و به غیر از موارد قانونی ذکر شده، همه مسائل باید برای مردم شفاف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ