مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
نتایج آزمون مدارس «نمونه دولتی» صبح امروز اعلام شد.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
رئال مادرید هر دو بازی آخر پیش فصل خود را باخت و به خصوص شکست 3-0 برابر بارسا جالب توجه بود، اما تاریخ نشان می‌دهد حتی شکست 9-1 رئال در تابستان هم تاثیری روی عملکرد فصل تیم نداشته است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
نتایج پینگ‌پنگ دانشجویان ایران در اولین تجربه بین‌المللی
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
بازیکنان تیم ملی شطرنج ایران در روز اول و دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف حریفانشان رفتند.
یک منبع آگاه نظامی به اسپوتنیک گفته که تجهیزات نظامی که غرب برای اوکراین ارسال کرده است، پر از نقص و ایراد هستند.
پس از یک ماه بلاتکلیفی «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران، هنوز ابهامات درباره سرنوشت او پا برجا است.
این یک واکسن مبتنی بر دی‌ان‌ای است که بر خلاف سایر واکسن‌ها با اتکا به ساختار دی‌ان‌ای و پروتئین‌هایی که بعد از تزریق ساخته می‌شوند، به جنگ سرطان می‌رود. این نوع واکسن خاصیت پیشگیری ندارد و مانع بروز سرطان در محل اولیه خود نمی‌شود.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
از نتایج تیم اتحاد کلبا در بازی های دوستانه اینطور می شود پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی می خواهد تیم جدیدش هم بهترین تیم در فاز دفاعی باشد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره هر گونه آسیب به اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سعی می‌کنیم در ۴ فاز دفاع، حمله، تغییر حمله به دفاع و تغییر دفاع به حمله خوب ظاهر شویم. به دنبال دفاع کردن صرف نیستیم و می‌خواهیم هجومی حاضر شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ