وزیر ارتباطات راه اندازی رسمی فاز نخست پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر خبر داد و افزود: از طریق این پنجره و با یک کلیک بیش از دو هزار خدمت به مردم ارائه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
اهواز- معاون وزیر میراث‌فرهنگی از راه‌اندازی تله‌کابین در مناطق گردشگری شهرستان‌های ایذه و باغملک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سامانه‌ای به منظور اتصال نخبگان به شرکت‌های دانش بنیان در معاونت علمی راه اندازی می‌شود که به صورت یک اپلیکیشن بر روی موبایل نیز نصب می‌شود.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور گفت: ربات‌های هوشمند درخواست‌های مردمی و گزارش‌های فساد را در درگاه ۱۳۶ پیگیری می‌کنند
وزارت ارتباطات عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد طرح توسعه فیبر نوری پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر بوده و به‌همین دلیل دولت این کشور قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای را در عراق راه‌اندازی کند.
سامسونگ به طور رسمی برنامه خود تعمیری را در کره جنوبی راه اندازی کرد که شامل تعمیرات گوشی های هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون می شود.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
بهنام بهزادفر گفت: برخی از شرکت‌های بورسی همچون گروه‌های فلزات اساسی و معدنی تاکنون با مشکل چند نرخی بودن دلار مواجه نشدند، اما پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی با این معضل و ابهام رو به رو بودند که اکنون با راه‌اندازی مرکز مبادله‌ای ارز و طلای ایران، تاحدی این تفاوت نرخ پوشش داده شده است. محدود نشدن نرخ مبادله‌ای به رقمی ثابت، اقدام صحیحی است که می‌تواند به سودآوری شرکت‌ها و بهبود P/E صنایع بورسی کمک زیادی کند.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
با حضور رئیس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه‌اندازی شد و طی مراسمی از کتاب "مبانی پیکل بال" که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.
خط لوله پیشنهادی رسما «خط لوله اکسیژن قطب جنوب ماه» (LSPOP) نام گرفته که به مرکز استخراج یخ ماه متعلق به ناسا در قطب جنوب سیاره متصل می‌شود. در این مرکز یخ ماه پس از استخراج به آب آشامیدنی و اکسیژن تبدیل می‌شود که برای تنفس و همچنین تولید سوخت موشک به کار می‌رود.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ