فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد، اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استوری عجیبی را منتشر کرده است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
ممکن است دولت ایتالیا زمان بازی ناپولی با اودینزه را تغییر دهد تا هواداران ناپلی فرصت کافی برای جشن گرفتن داشته باشند.
مگنتوسفر زمین، یک حباب مغناطیسی محافظ است که بخش بیرونی سیاره ما را در برگرفته و ما را در مقابل تشعشات مضر خورشید و همچنین طوفان‌های خورشیدی محافظت می‌کنند. این بخش جدایی ناپذیری از محیط فضایی است که سیاره ما را در برگرفته. دانشمندان می‌توانند رویداد‌های آب و هوای فضایی که بر زمین تاثیرگذار است را با درک ماهیت مگنتوسفر و خورشید پیش‌بینی کرده تا افراد برای رویارویی با این وقایع آماده شوند.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
محمدجواد آزاده در فاصله بیست ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
خیبر خرم آباد در شرایطی امروز در خانه به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت که زمین استادیوم خانگی‌شان با شرایط عجیبی در حال آماده سازی است.
تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عجیب آنکه سیر نزولی جواد نکونام و تیمش درست از زمانی شروع شد که به او پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران ارائه شد؛ نه اینکه به‌عنوان سرمربی کار را شروع کند، بلکه به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به جام جهانی برود و بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی استارت بزند
شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان قاجار محبوب‌ترین نوع برنج مربوط به کدام منطقه بوده است. البته در زمان قاجار بیشتر افراد متمکن و اعیان از برنج استفاده می‌کردند. زیرا کاشت برنج در دوره قاجار کم بود و منطقه اصلی کشت آن در شمال کشور و قیمت آن نیز برای مردم عادی بالا بود.
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته در حالی مجبور شد وارد زمین شود که به هیچ وجه برای این کار آماده نبود.
در بیانیه ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم آمده است: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود و حداقل تا زمان بررسی دقیق ابعاد تاثیرات هر یک از عوامل مختلف از چنین اتهاماتی پرهیز شود.
مدافع ذوب‌آهن می‌گوید برابر سپاهان برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ