ریمدان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در مرز شلمچه هنوز اجازه ورود عزیزان پاکستانی و اتباع افغانستانی توسط کشور عراق داده نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اجازه ورود مدارس به برخی از محتواها را نخواهیم داد و برخی رویکردهای مورد نظر خود را بر همین مبنا قرار دادیم.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد که تحقق صلح در اروپا با تاکید بر روسیه هراسی ممکن نیست.
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود و ما به آژانس اجازه ورود به مسائل غیرهسته‌ای را نخواهیم داد.
مدیراجرایی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد هواداران این تیم بتوانند در بازی جام حذفی در جم به ورزشگاه تختی این شهر بروند.
باشگاه نساجی مازندران بار دیگر نسبت به پرداخت نشدن هزینه تبلیغات محیطی به این باشگاه اعتراض کرد.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
هوشنگ نصیرزاده از مسئولان استانداری آذربایجان شرقی درخواست کرد که اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه را صادر کنند.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اجازه ورود یک خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد صادر شد.
آیدین مولازاده، حقوقدان حوزه پزشکی درباره ورود گارد ویژه و نیرو‌های امنیتی به بیمارستان گفت: «اگر نیرو‌های امنیتی حکم قضایی داشته باشند، ورودشان به بیمارستان قانونی است. اما نحوه ورود مهم است، چون احتمال دارد مشکل بیمارانی که به دلیل مشکل قلبی، ریوی و... بستری هستند، تشدید شود. اگر قانون را هم کنار بگذاریم، این نحوه ورود به بیمارستان‌ها اخلاقی هم نیست. البته من تحقیق کردم و متوجه شدم ورود گارد ویژه به این شکلی که این افراد ادعا کرده‌اند، صورت نگرفته است. اما در هر حال در قسمت پشتی بیمارستان سینا این اتفاق رخ داده است.»
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
شبکه ایران اینترنشنال اعلام کرده که اجازه ورود به قطر را برای جام جهانی فوتبال پیدا نکرده است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
باشگاه سایپا اجازه تصویربرداری از دیدار این تیم مقابل خیبر را نمی‌دهد.
جزایر سلیمان در نظر دارد به ناوهای دیگر کشورها اجازه ورود به آب های سرزمینی خود را ندهد.
به غیر از ورزشگاه آزادی چند ورزشگاه دیگر در شهرستان مجوز حضور زنان برای بازی‌های لیگ برتر را به دست آورده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد بازهم اجازه حضور به دوربین های تلویزیونی در نشست خبری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را نمی دهد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند از قِبَل کشاورزان زعفران کار، درآمد کسب کنند؛ این مافیا به بورس زعفران هم رسوخ کرده ولی جلوی دلالان ایستاده‌ایم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ