عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
رئیس پارلمان مصر شدیداً تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حمله به جنین را محکوم کرد.
پادشاه اردن بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که باعث بی ثباتی و از بین رفتن فرصت‌های تحقق صلح می‌شود، تاکید کرد.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به زیان صهیونیست‌ها است.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و آن را در تناقض کامل با قواعد و موازین بین‌المللی دانست.
وزیر خارجه تونس در جریان دیدار با همتای سوری خود، بر حمایت کشورش از دمشق دربرابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی و بازپس‌گیری بلندی‌های اشغالی جولان، تاکید کرد.
وزاری خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه چندین کشور عربی دیگر، امروز شنبه در پایان نشست مشورتی خود در جده، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
مفتی قدس از شدت گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
مجلس نمایندگان یمن تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و بر حق دمشق برای واکنش به این تجاوزات تاکید کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
آمارهای منتشر شده از سوی یک مرکز اروپایی بیانگر آن است که در نخستین ماه سال جدید میلادی، پنج فلسطینی از اهالی قدس به شهادت رسیدند.
ساکنان غزه با شرکت در یک تجمع، اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
هیات وزیران کویت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بویژه در نابلس و رام الله در کرانه باختری را محکوم کرد.
همزمان با نزدیک شدن هند به ایالات متحده و متحدان سنتی امریکا روابط آن کشور با چین و گروه‌های مورد حمایت روسیه متوقف شده است. بحران مرزی محدودیت‌های نهاد‌ها و سازمان‌هایی مانند بریکس (شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی)، سازوکار مثلث روسیه – هند - چین موسوم به ریک و سازمان همکاری شانگهای را آشکار ساخته است.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب تعرض به مسجدالاقصی و سوق دادن کل منطقه به سوی یک جنگ دینی به عهده رژیم صهیونیستی است.
گابریل بوریچ رئیس جمهور شیلی تصریح کرد که نباید با اعمال قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که این مجمع سال به سال منتشر می کند، نقض دائمی حقوق بشر علیه مردم فلسطین را عادی سازی کنیم.
وزارت امور خارجه سوریه در نامه ای به سازمان ملل و شورای امنیت، محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به این کشور را خواستار شد.
روسیه می‌گوید که پدافند هوایی ساخت روسیه در سوریه تعدادی موشک و بمب جنگنده های صهیونیستی را سرنگون کرده است.
هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تشدید گزینه مقاومت در کرانه باختری، ضامن توقف شهرک سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ