وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به زیان صهیونیست‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر روز گذشته خودرویی در سراشیبی یکی از خیابان‌های فرعی محله نارمک در تهران پارک شده بود و راننده خودرو کمی جلوتر ایستاده بود. ناگهان خودرو شروع به حرکت کرد. راننده که احتمالا ترمز دستی را نکشیده بود، دستپاچه شد و به سمت خودروی خود دوید.
ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.
رویکرد جدید دولت رئیسی شاخک‌های کاسبان تحریم و مخالفان برجام را حساس و آن‌ها را دستپاچه کرده است. شنیده‌ها حاکی است جریان دلواپس در حال تدارک شانتاژ علیه فعالیت‌های دیپلماتیک امیرعبداللهیان برای احیای برجام است.
فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، پورتو را تیمی قدرتمند عنوان کرد که توان شکست دادن هر تیمی را دارد.
متهم گفت: همسر مقتول مدام از من درخواست می‌کرد تا نصرا... را از میان بردارم. او مدعی بود شوهرش مردی خشن است که او را کتک می‌زند! من هم که به منزل دوستم رفت و آمد می‌کردم از این ماجرا بسیار ناراحت شدم و نقشه قتل او را کشیدم.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
محمد مهاجری نوشت: سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به هواداران این تیم توصیه کرد بعد از مصدومیت تیاگو آلکانتارا با اصرار به خرید هر چه سریعتر یک هافبک، باشگاه را مجبور به خرید عجولانه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ