مفتی قدس از شدت گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن تأکید دوباره بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش گفت که آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در جنایت و تجاوزات علیه سوریه است.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
پادشاه اردن بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که باعث بی ثباتی و از بین رفتن فرصت‌های تحقق صلح می‌شود، تاکید کرد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز در جده یک نشست فوق العاده برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار می‌کند.
رهبران جنبش حماس نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی هشدار دادند.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و آن را در تناقض کامل با قواعد و موازین بین‌المللی دانست.
جهاد اسلامی فلسطین به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: مقاومت تا پایان اشغالگری صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
وزاری خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه چندین کشور عربی دیگر، امروز شنبه در پایان نشست مشورتی خود در جده، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
رژیم صهیونیستی باردیگر تجاوزات خود علیه سوریه را از سر گرفت.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
گروه های ملی اسلامی فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب تشدید تجاوزات سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.
هیات وزیران کویت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بویژه در نابلس و رام الله در کرانه باختری را محکوم کرد.
جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین،تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری و یورش ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین، تشویق می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ