ساکنان غزه با شرکت در یک تجمع، اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
شماری از مردم تهران عصر امروز (جمعه) در اعتراض به همراهی دولت سوئد در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
شماری از مردم تهران عصر امروز (جمعه) در اعتراض به همراهی دولت سوئد در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
مردم مراکش در راستای حمایت از فلسطین در برابر تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی‌سازی روابط در رباط، پایتخت این کشور تجمعی را برگزار کردند.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مردم غزه با تجمع مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه شهادت ناصر ابو حمید در زندان های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان عصر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.
راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه ۳۱شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
مشهد ـ در حمایت از مردم غزه و فلسطین در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تجمع دانشجویی برگزار شد.
تجمع اعتراضی مردم مشهد در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و مردم مظلوم فلسطین، در میدان فلسطین این شهر انجام شد.
تجمع اعتراضی مردم همدان در حمایت از شهید حسین همدانی ظهر امروز پنجشنبه در محل امام زاده عبدالله همدان برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، سه‌شنبه ۱۸ مرداد در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران عصر امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از زنان و مردان در محل میدان فلسطین برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونسیتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ