پادشاه اردن بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که باعث بی ثباتی و از بین رفتن فرصت‌های تحقق صلح می‌شود، تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو در نامه‌ای به دبیرکل این اتحادیه، خواستار بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» و «تجاوزات صهیونسیت‌ها به جنین» در اولین نشست اتحادیه بین‌المجالس شد.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به زیان صهیونیست‌ها است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
جهاد اسلامی فلسطین به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: مقاومت تا پایان اشغالگری صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
مقاومت فلسطین با پرتاب موشک و راکت به تجاوزات صهیونیست‌ها پاسخ داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
کاخ سفید بیانیه خود با چشم پوشی از تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی در قدس اشغالی و در رأس آن‌ها مسجد الاقصی نیز تأکید کرد: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و حق آن برای حفاظت از خود و شهروندانش در مقابل حملات را به رسمیت می‌شناسیم.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.
مفتی قدس از شدت گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی در نظر دارد طی نشستی فوق العاده موضوع تشدید تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست را مورد بررسی قرار دهد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
آمارهای منتشر شده از سوی یک مرکز اروپایی بیانگر آن است که در نخستین ماه سال جدید میلادی، پنج فلسطینی از اهالی قدس به شهادت رسیدند.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب تعرض به مسجدالاقصی و سوق دادن کل منطقه به سوی یک جنگ دینی به عهده رژیم صهیونیستی است.
گابریل بوریچ رئیس جمهور شیلی تصریح کرد که نباید با اعمال قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که این مجمع سال به سال منتشر می کند، نقض دائمی حقوق بشر علیه مردم فلسطین را عادی سازی کنیم.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین، تشویق می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ