جلیلی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ فرهنگ و تمدن واقعی هستیم، تصریح کرد: وجود و ماهیت دفاع مقدس بدون بسیج نیرو‌ها و حضور گسترده، وسیع و دائمی مردم قابل تصور نبود و در جنگ فرهنگی نیز باید بتوانیم ساز و کار‌هایی برای حضور گسترده مردمی طراحی و اجرا کنیم. در حوزه سیاسی ما توانستیم نظامی را پایه ریزی کنیم که با همه نظام‌های موجود در دنیا فرق می‌کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک مدل جدید را به جهان ارائه کرد و نهاد‌های مختلف مردم سالاری شکل گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا که ظاهراً وحید جلیلی و دوستانش تصمیم گرفته‌اند کمی در رویه‌شان تجدیدنظر کنند و دست کم با برگرداندن چهره‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، کمی ویترین مخاطب پسندتری را شکل دهند، همان چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون تزریق کرده‌اند، یقه‌شان را گرفته‌اند و امثال وحید جلیلی را متهم به پایمال کردن خون شهدا می‌کنند
وحید امیری با بازوبند کاپیتانی لیگ بیست و سوم را آغاز خواهد کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در توییتی خطاب به وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شما‌ها! سالهاست گوش‌ها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
وحید رضایی بعد از جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس شهربابک در این تیم ماندگار شد.
گسترده شدن شکاف اصول‌گرایان و نقش پیمان جبلی و وحید جلیلی.
کاپیتان پرسپولیس بعد از انجام ماموریت بزرگ بازگرداندن علی بیرانوند در حال انجام سخت بدنسازی است.
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا ۹۰ درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا 90 درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: همین کسانی که دم از سعه صدر و تنوع و چندصدایی می‌زدند، یک وحید جلیلی را روی آنتن تحمل نمی‌کردند. از حوزه هنری اخراج شدیم، به خاطر اینکه صداوسیما را نقد کردیم. دو تا انتقاد به یک سریال کردیم، بسیج شدند از ضد ولایت فقیه به ما بستند تا خوارج و ابن‌ملجم و...
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
مربی و بازیکن سابق تیم ملی ایران در یک دوره و کارگاه پیشرفته مربیگری و آموزشی فوتبال شرکت کرد.
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
ستاره فرانسوی استقلال امروز هم با زیر نظر گروه پزشکی و بدنساز استقلال به صورت ویژه تمرین کرد.
یک بازیکن خستگی ناپذیر و گوش به فرمان، همه چیزی است که یک سرمربی می‌خواهد.
وحید حیدریه با گل خود در وقت‌های اضافی فولادآرنا را منفجر کرد.
دو «وحید» این روز‌ها در جریان عدالتخواهی خبرساز شده‌اند؛ وحید اشتری که در آستانه اجرای حکم زندان است و وحید جلیلی که رسانه ملی را تحت مدیریت خود و نیروهایش دارد؛ این گزارش داستان این دو وحید است؛ مرید و مراد دیروز که امروز راه جدایی در پیش گرفتند. نه ماه پیش وقتی وحید اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا در جریان عدالتخواه پسران علیه پدران شوریده‌اند» گفت که «عدالتخواهی با پدرکشی شکل گرفته است».
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از سکوت وحید جلیلی درباره مصوبه ‎مولدسازی نوشت: آقای جلیلی! رفوزه شدید.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وساخت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وساخت در روزهای آینده بورس است.
مشخص نیست که مهدی خسروی که توبیخ شده است، چگونه بعد از توبیخ رئیس و معاون صداسیما همچنان مجری برنامه های زنده بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ