مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: امروز بسته تحریمی جدیدی را علیه ایران به دلیل نقض حقوق بشر وضع خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید سه نفر اعدام شدند و به همین خاطر ما بسته تحریمی جدیدی وضع خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اوکراین به مهمات بیشتری برای مقابله با روسیه نیاز دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این بلوک خواست تا در راستای جلوگیری از رویارویی آمریکا و چین، نقش‌آفرینی کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک تاکنون تسلیحاتی به ارزش ۶۰۰میلیون یورو به اوکراین ارسال و ۱۶هزار سرباز این کشور را آموزش داده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در آغاز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه- ۷ در ژاپن گفت: روابط اروپا با پکن را رفتار چین تعیین می‌کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید اروپا قصد ندارد با حمایت از اوکراین، در روسیه تغییر سیاسی صورت دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک برای تداوم حمایت از اوکراین در سال ۲۰۲۳، مصمم است.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه به دلیل تامین سلاح جهت حمایت از اوکراین، ذخایر نظامی خود را به اتمام رسانده اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در بروکسل گفت: میزان کمک های کلی نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین ۸ میلیارد یورو برآورد شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اظهارات اخیرش نژادپرستانه نبوده است، گفت اروپا و غرب، کامل و ایده آل نیستند و برخی کشورهای غربی هر از چند گاهی قوانین بین المللی را نقض می کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر وضع تحریم‌ها بر توافق هسته‌ای ادعا کرد که تحریم‌ها با آنچه او "سرکوب معترضان ایرانی خواند" مرتبط است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید رونق کشورهای عضو این اتحادیه وابسته به چین و روسیه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما به بررسی آنچه که در ایران رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد. ما از هر فرصتی برای ابراز مواضع و نگرانی‌های‌مان درخصوص حقوق بشر در ایران استفاده خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با اشاره به نگران‌کننده بودن تهدیدهای اتمی روسیه، خواستار حفظ و تداوم کمک به اوکراین شد؛ به ادعای وی، آینده اروپا در اوکراین رقم می‌خورد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که پیشنهادات این اتحادیه به ایران تا زمان بازگشت به مذاکرات روی میز خواهد بود.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
دیدار و گفت‌وگوی بلینکن با بورل درباره برنامه هسته‌ای ایران هم‌زمان با از سرگیری مذاکرات وین درباره بسته پیشنهادی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای احیای برجام انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ