سمنان- رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: ۷۰ تن گندم احتکار شده از سه انبار استان سمنان کشف و ضبط شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی خبر داد.
شرکت معدنکاری نورگه ماینینگ گفت که ۷۰ میلیارد تن از منابع تجدیدناپذیر ممکن است در جنوب غربی نروژ در کنار ذخایر دیگر مواد معدنی استراتژیک مانند تیتانیوم و وانادیوم کشف شده باشد.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد از مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
شلمچه - رئیس کل دادگستری خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد در مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد از مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
معاون وزیر نفت گفت: هم‌اکنون ۷۰ مجتمع تولیدی در صنعت پتروشیمی با ظرفیت نصب‌شده بالغ بر ۹۲ میلیون تن با توان تولید بیش از ۵۵۰ گرید انواع محصول شیمیایی و پلیمری در کشور فعال هستند.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد.
بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی سازمان شیلات در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با صید ۵۲۴ هزار و ۷۷۰ تن ۷۰ درصد از برنامه ها در بخش صید و صیادی محقق شد.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۰۰ تن مواد مخدر کشف شد، گفت: بیشتر این کشفیات در شرق کشور بوده است.
مشهد ـ رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف گاز مایع در تربت جام ۶۵ تن، تایباد ۲۵ تن، نیشابور ۷۰ تن و در ناحیه مرکزی مشهد ۲۱ تن بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۰ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۰ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۰ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
بندرعباس - دادستان مرکز استان هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی ‌برای پهلوگیری یک کشتی روسی حامل ۷۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن کاغذ که ۷۰ درصد کاغذ مورد نیاز ما بود از داخل کشور تأمین شده است و تمام مقوای مورد نیازمان را هم از کارخانه زنجانی تهیه می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ