در حالی که وزارت صمت قیمت سیمان را کیسه ای ۵۰ هزار تومان اعلام کرد، اما در بورس کالا ۳۵ هزار تومان کشف قیمت شده و انبوه سازان نرخ آن را کیسه ای ۶۰ و مرکز آمار ۷۰ هزار تومان اعلام کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران و سرگرد حسین اسماعیل از نیروهای پایگاه دهم دو نیروی پلیس جانباخته در این حادثه هستند.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
سامان قدوس هافبک ۲۹ ساله تیم ملی کشورمان که چند هفته پیش از تیم برنتفورد انگلیس جدا شد، به جرگه متاهلین پیوست.
با اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از تیم برنتفورد در پایان فصل، این بازیکن ایرانی حالا پیشنهادات مختلفی را از سراسر جهان پیدا کرده است به ویژه چند کشور آسیایی.
سیاوش یزدانی پس از چند مسابقه نیمکت نشینی در مصاف با نفت مسجد سلیمان برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.
مانوئل فرناندز پس از چند مسابقه بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان راهی میدان شده است
احمدی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتراض تندی به حضور چند لیدر باشگاه در رختکن تیم داشت.
نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی تأیید کرد که بر اثر حمله چند ماه پیش به او، چشم راست خود را به طور کامل از دست داده است.
مازیار زارع و ابراهیم اشکش چند روز پس از دیدار هفته پانزدهم، اینبار شاگردانشان را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می‎فرستند.
سپاهان در شرایطی موفق به شکست 4 بر صفر نفت مسجد سلیمان شد که چند جمله مبهم در پایان این مسابقه حواشی زیادی را به همراه داشته است.
سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان بعد از یک شکست سنگین قول ترمیم را می دهد.
برنامه ای که ریکاردو ساپینتو برای تعطیلات جام جهانی طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی بود.
مدافع نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۵ دیدار با مس رفسنجان دروازه تیمش را نجات داد تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.
سردار حمیدرضا هاشمی با نام مستعار سیدعلی موسوی، معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در درگیری‌های چند روز گذشته زاهدان توسط تروریست ها ترور شد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
مقامات و رسانه‌های آمریکا چند ساعت پس از حمله به نویسنده مرتد «آیات شیطانی»، هویت و مشخصات ضارب و جزئیات نحوه حمله او به سلمان رشدی را منتتشر کردند.
قوی های سپید انزلی بعد از چند سال دوری از لیگ برتر امروز با پیکان دیدار می کنند.
بازارگردان‌ها برای استفاده از ظرفیت موجود در تبصره یک ماده ۱۵ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی می‌توانند درخواست خود را در صفحه‌ای که به همین منظور در سامانه فراسا طراحی شده است، ثبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ